Close

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 53
  1. #1

    Domyślnie Zakup obiektywu do portretów dla D5600

    Witam serdecznie
    Jestem posiadaczem zestawu - Nikon D5600 + AF-P DX NIKKOR 18–55 VR + AF-P DX NIKKOR 70–300 VR. Ostatnio zrobiłem rodzinną sesje w parku przy użyciu tylko 18-55 VR. Oczywiście jestem amatorem i dopiero stawiam jakieś tam kroki w tej dziedzinie, ale jakość zdjęć robiona akurat tam niezbyt mnie zachwyciła. Zacząłem czytać, oglądać opinie fotografów i wielu z nich podaje że do sesji portretowej najlepiej nadają się 50mm.
    Dlatego mam do Was pytanie o opinie.
    1. Który Waszym zdaniem warto kupić obiektyw do mojego D5600 (któryś będzie robił lepsze zdjęcia) - do robienia zdjęć rodzinnych,portretowych itp.
    2. czy w ogóle warto brnąć w zakup takiego obiektywu bo może różnica pomiędzy nimi a tym moim 18-55 nie będzie.
    3. czy może któryś będzie miał "konflikt" i nie będzie współpracował z moim d5600 i całe gdybanie o kant....

    - Nikon AF-S 50mm f/1,4 G Nikkor
    - Nikon AF-S Nikkor 85 mm f/1,8G

    dziękuje za opinie i rady
    Dominik

  2. #2

    Domyślnie

    Ad.1 Zdjęcia robi fotograf, nie aparat czy obiektyw
    ad2. Będzie różnica
    ad3. Będą działały, ale moim zdaniem w zupełności wystarczy ten
    https://www.ceneo.pl/12906133
    tyle, że do zdjęć w parku/plenerze ok, ale w domu wąsko. Ustaw 50 mm na kicie i popatrz, czy taki kąt odpowiada.

  3. #3

    Domyślnie

    - jakość nie zachwyciła ? - co to znaczy ?
    -wielu z nich podaje że do sesji portretowej najlepiej nadają się 50mm ???

    jakich portretów ?, co chcesz osiągnąć ?, co to znaczy (któryś będzie robił lepsze zdjęcia)
    sprecyzuj pytanie, pokaż o co Ci chodzi, na razie to są same ogólniki, z których NIC nie wynika
    puszki, słoiki i troszkę światła w ciemności

  4. #4

    Domyślnie