Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Domyślnie Aparat do fotografi produktow ( drewno ), wnetrz

    Witam wszystkich! Zwracam się do was z ogromną prośbą o pomoc w doborze aparatu. Na samym początku chcę dodać iż jestem amatorem, aparat potrzebuje do wykonywania fotografii produktów które wykonuje ( głównie produkty drewniane - woskowane, olejowane, lakierowane ) gabaryty od gałek do mebli po produkty o szerokości ponad jednego metra. Dodatkowo tym aparatem będę chciał wykonywać zdjęcia wnętrz.

    Budżet to +/- 4k

    Myślałem nad aparatem ze stajni Nikona .

    NIKON D5300 CZARNY + 18-55MM + 55-200MM za +/- 3500
    ewentualnie z obiektywem 18-140 MM

    Dodatkowo potrzebuje do tego lampy błyskowej najlepiej takiej która będzie działać zdalnie .

    Byłbym niezmiernie wdzięczy za pomoc

  2. #2

    Domyślnie

    d5300 ostatnio tutaj zbieral dobre noty wiec ok Wydaje mi sie tez ze 55-200 z metra trafi galke, ogolnie 55-200 generuje duzo bokehu na koncu ogniskowej, ostrzy od metra, jak ci to niepotrzebne to pewnie 18-105/140 do wszystkiego by wystarczyl. We wnetrzach 18mm (realnie 27mm) moze sie wydac malo, ale wtedy mozna strzelic dwa/trzy zdjecia i polaczyc w panorame + kadrowanie.

    Z lamp, kupowalem Triopo TR-982N 2 gen, wyzwalac ja mozna inna lampa, radiowy odbiornik ma 3 gen, ktory kupic chyba mozna na ebayu czy cos
    O lampy niedawno sam pytalem:
    http://forum.nikoniarze.pl/threads/2...82#post3990082

    Dorzuc se do zestawu jakis statyw i wyzwalacz za 10 ziko

  3. #3

    Domyślnie

    Ani 55-200, ani 18-140 do takich zdjęć nie jest potrzebny. 18-55 (najlepiej AF-P) w zupełności wystarczy, nawet do zbliżeń. Lepiej zbierać na szeroki kąt.
    Panoramy wnętrz to wyższa szkoła jazdy a efekt i tak będzie najczęściej niezbyt satysfakcjonujący, tego bym nie polecał. Do wnętrz najwygodniejsza (cena/możliwości) jest ogniskowa ok. 10 mm, i tak trzeba nauczyć się starannie kadrować.