Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21
  1. #1
    Rycerz
    Gość

    Domyślnie Pasek do noszenia aparatu. Fajny.

    Jakie macie paski do swojego aparatu ? Ten dołączany do aparatu to niestety mi nie odpowiada. Wali z kilometra żółtym napisem.
    Tak do stówki.

    - - - - kolejny post - - - - - -

    Jakiś bajerancki

  2. #2

    Domyślnie

    Jak bajerancki, to OD stówki.








    Żartowałem, nie znam się na paskach. Mam neoprenowego Tamraca, który jest szeroki na szyi i przez to nie męczy, ale nie jest bajerancki, a nawet powiedziałbym, że wręcz odwrotnie. Z tym że ostatnio i tak noszę aparat w torbie/slingu i nie zawracam sobie głowy paskiem.
    pozdrawiam bombelkowo

    Jak ktoś się rzuca, że nie wie jakie zdjęcia robię: proszę bardzo (flickr), choć stare.

  3. #3

  4. #4

    Domyślnie

    paski są przereklamowane - kup pan od razu PD Capture, od czasu jak zacząłem używać Slide oddałem znajomemu

  5. #5

    Domyślnie

    Głos na PD Capture. Pod warunkiem nieposiadania cięższych obiektywów (powyżej 1kg).

  6. #6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez madebyzosiek Zobacz posta
    Peak Design Slide. Ale to dwie stówki. Warto
    Mój głos tez tutaj ląduje- sam takiego ozywam.
    Był Pentax, Panasonic, Nikon, Olympus, Fuji. Teraz Canon.

  7. #7

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rycerz Zobacz posta
    Jakiś bajerancki
    http://ideapix.net/paski-ideapix/

    Kupić możesz choćby w cyfrowe.
    Nie wiem czy się coś zmieniło, ale nie jest za długi. Na skos przez klatę tylko naprawdę drobne osoby dadzą radę przełożyć.
    Na szyi, na ramieniu czy okręcony wokół nadgarstka jest spoko.
    Pozdrawiam!
    Tomasz Zych
    tomzych.com
    analogowiortodoksi.pl

  8. #8

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez madebyzosiek Zobacz posta
    Peak Design Slide.
    Mam taki sam i różnica pod względem komfortu z paskiem ori Nikona jest kolosalna
    Polecam.



    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk