Close

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Domyślnie Proszę o ocenę :)

    Witajcie

    Jestem świeżakiem fotografii Chciałem zaprezentować kilka moich zdjęć do Waszej oceny.
    Proszę o konstruktywną krytykę i porady

    Pozdrawiam!

    1.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kwiat rosa 1.jpg
Wyświetleń:	26
Rozmiar:	3,50 MB
ID:	13199

    2.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kwiat1.jpg
Wyświetleń:	24
Rozmiar:	3,06 MB
ID:	13200

    3.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kwiat rosa 2.jpg
Wyświetleń:	26
Rozmiar:	3,90 MB
ID:	13201

  2. #2

    Domyślnie

    Dobrze zacząłeś, a co lepsze dobrze kombinujesz i choć widać niejakie niedociągnięcia (o jakich za chwilę) całość wypada bardzo pozytywnie.

    Najpierw plusy. Cieszy mnie, że robisz dobre kolory; są mocne i nasycone, ale z daleka od radioaktywności czy plastiku. Możesz się zdziwić, ale wielu fotografów mających o sobie świetne zdanie daje gorsze lub dużo gorsze kolory - u Ciebie to niezaprzeczalny plus, jeśli to nie jest przypadek (nie znam Twoich zdjęć). Drugim nie mniej ważnym plusem jaki daje się wyczuć, to rozsądnie opanowana ekspozycja. Na tych trzech zdjęciach jest równa, co też nie jest częste, bo ludzie nie mogąc jej opanować potrafią dawać obrazki ekspozycyjnie od sasa do lasa...

    Dodam do tego jeszcze jeden, bardzo z mojego punktu widzenia istotny plus, a mianowicie trzymanie obróbki pod kontrolą, a nie rzucanie się na żywioł czy - co dużo gorsza - bezmyślne używanie jednego z miliona przypadkowych presetów lub pluginów, od jakich sieć (i włos na głowie) aż się jeży.

    Tak, technicznie rzecz biorąc jest nieźle. Tutaj tylko pozazdrościć, skoro rzeczywiście jesteś świeżakiem, a już takie opanowanie. Jest nie tylko nieźle, jest dobrze!