Close

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26
  1. #11

    Domyślnie

    Dziękuję bardzo za poprzednie komentarze. W wątku będą zamieszczane zdjęcia z 4-5 zakładów różnej wielkości. Dziś dodaję serię zdjęć z Ceramiki Galia znajdującej się w Łaziskach pod Bolesławcem. Zakład prowadzony jest przez małżeństwo w starym, acz wyremontowanym poniemieckim domu. Zatrudnionych jest tutaj około 7 osób na hali produkcyjnej, która zajmuje połowę budynku oraz w zależności od zapotrzebowania od 6 do 10 osób malujących wyroby. Przedstawiam serią zdjęć z Ceramiki Galia - hala produkcyjna:

    13.


    14.


    15.


    16.


    17.


    18.


    19.


    20.


    21.


    22.


    23.


    24.


    25.


    Kolejna seria będzie obejmować portrety artystów pracujących w ramach 54 Pleneru Ceramiczno-Rzeźbiarskiego w Bolesławcu, a potem już kolejne zakłady i etapy produkcji
    Ostatnio edytowane przez mydlo93 ; 28-08-2018 o 09:17

  2. #12

    Domyślnie

    W moim odczuciu jest zdecydowana poprawa jeśli chodzi o szukanie kadrów. Część nadal jest jak na mój gust zbyt szeroka ale to już są kwestie gustu. Widać, że jest poważny problem ze światłem i albo nie potrafisz się ustawić albo po prostu trudno coś wycisnąć. Obejrzyj pod tym kątem 18 i 23 jako przykłady pozytywne.

    Podsumowując - część kadrów jest już bardzo OK. Przechodząc do szczegółów należałoby omówić każdy po kolei a tu sporo byłoby uwag. Ograniczę się tylko do dwóch: w 19 dość ryzykowne jest zostawianie takiego dużego i nieciekawego i zbyt jasnego pierwszego planu. Może dało radę cofnąć się i wydłużyć ogniskową? Przyciemnić pierwszy plan? W 24 to widzę przede wszystkim pudło - zmieniłbym kadrowanie. Nadal proponowałbym silniejsze skupienie się na człowieku.

    Pewnie dużo dobrego dałoby się zrobić obróbką ale to inne zagadnienie.

    Pozdro
    Wiesiek

  3. #13

    Domyślnie

    .Projekt długoterminowy,kilka zakładów o takim samym profilu produkcyjnym. Super pomysł na temat, moze być z tego dobry materiał .
    Juz sam fakt podjecie sie realizacji jest na wielki plus, a patrzac po zdjeciach jak sie przyłożysz będzie dobrze.
    Jedna uwaga jesli można, zwróc wieksza uwage na selekcje zdjęc i unikaj powtórzeń. Np w zestawie nr 1. zdjęcia : 8-3, 9-7, 4-6-12, w zestawie nr2 : 14-25,23-16,20-21 . Kadry sa fajne z pary 23-16 ,zostawiłbym 23.Resztę sam zdecyduj
    Jedynka w zestawie pierwszym jest mocna ,dobre wejscie
    Na plus takze ,róznorodność w ogniskowych,jest troche, detalu jest kilka z szerszym planem, i trochę "standartu" to dobrze .

    Trzymam kciuki jest nieźle ,a cos czuje ze będzie jeszcze lepiej. Powodzenia

  4. #14

    Domyślnie

    Na powyższych fotografiach przedstawiam portrety Michała Gdaka - artysty, architekta i rzeźbiarza. W swoich pracach Michał łączy fascynację dizajnem z umiejętnym balansowaniem na granicy między sztuką i architekturą. Śledząc razem ze mną codzienną pracę Michała w Ceramice Artystycznej, będziecie mogli zobaczyć efekty oraz etapy powstawania projektu In-betwen i Mouldscape.

    Każde Święto Ceramiki to okres trwania Pleneru Ceramiczno-Rzeźbiarskiego. Tegoroczna już 54. Edycja Międzynarodowego Pleneru Ceramiczno-Rzeźbiarskiego odbyła się w dniach 6-25 sierpnia 2018 r. Do Bolesławca zostało zaproszonych 11 artystów z Polski, Europy i Świata. Powyżej prezentuje portrety, etapy powstawania oraz efekty pracy artystów pracujących w tych dniach na terenie bolesławieckich ceramik.

    Efekty pracy artystów można podziwiać do końca września w galerii "mała Biała" znajdującej się w budynku BOK-MCC w Bolesławcu

    26.


    27.


    28.


    29.


    30.


    31.


    32.


    33.


    34.


    35.


    36.


    37.


    38.


    39.


    40.


    41.


    42.


    43.


    44.


    45.


    46.


    47.


    48.


    49.


    50.

  5. #15
    nieobecny
    Dołączył
    02 2008
    Miasto
    Miasto
    Posty
    7 152
    Wpisów
    1

    Domyślnie

    Coraz lepiej

  6. #16

    Domyślnie

    Cóż
    W szkole mieliśmy tego typu ćwiczenia - czyli opowiedzieć statycznymi kadrami jakaś historię (opowieść o miejscu)

    To jest fantastyczne ćwiczenie które przydałoby się wszystkim "redaktorom" w mediach wizualnych -ehhhh

    Do rzeczy :
    W całej fazie początkowej - za dużo widać po prostu - nie ma klimatu choć z części kadrów chyba udałoby sie wykrzesać coś interesującego wizualnie. Czasem mam wrażenie że dzisiaj te ********e czułości aparatów przeszkadzają w kreacji obrazu?
    Ostatnia część odstaje i to bardzo na plus. Jest praca perspektywą, wieloplanowosć, myślenie o zbliżeniu i chyba... łatwiej było już nawiązać kontakt ? Dobre relacje? (tak z ciekawosci pytam)

    Dla mnie fota 47 jest prze********akurwamać !!!!! Zazdroszczę
    49 - bardzo podoba mi się budowa kadru !
    46- fajne - nie wiem czy prawdziwe ale sprzedaje się jako super naturalne
    40 - właśnie...sylwetkowo też jest fajnie
    38 - może ekspozycję trochę zgasić ?
    26 - także mi się podoba
    Z tej serii uważam ze można by coś ułożyć
    To ze nie wymieniłem reszty fot nie oznacza że uważam je za złe, po prostu te co wymieniłem bardziej mi się podobają.

  7. #17

    Domyślnie

    No fajnie ale szkoda, że pokazujesz etapy powstawania ale trochę chaotycznie i nie zachowujesz ciągłości, bo np 35 fajnie coś artysta robi (się domyślam) i potem jest przeskok, nie pokazujesz co wyszło z tego, a dałbyś coś jak 36 ale z modelem właśnie takim co wyszedł z formy pokazanej na 35, jeśli nie masz dokładnie takiej to po 35 a przed 36 pokazałbym 50 albo chociaż 37 pokazać przed 36 no i ostrość na odpowiednie szczegóły
    i już masz opowieść, z ćwiczeń, o których wspomina fafniak
    możliwe, że się nie znam

  8. #18

  9. #19

    Domyślnie

    O niebo lepiej ale... nie jest to zasługa fotografa - po prostu model z zaangażowaniem i pusta przestrzeń komercyjnego zakładu ładnie kontrapunktująca. Ogólnie bardzo nierówno, parę dobrych kadrów i parę tragicznych. Ciągle jesteś strasznie daleko. Ok część takich kadrów powinna być ale te bliższe są często fatalnie pocięte. Powinieneś szukać pozycji w której mimo ciaśniejszego kadru całość będzie grała. Z takim modelem to mogłeś dużo zrobić - nie łazić w odległości 5 m ale zrobić ustawkę. Nie wykorzystana szansa - szkoda.

    Pozdro
    Wiesiek

  10. #20

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Wujot Zobacz posta
    O niebo lepiej ale... nie jest to zasługa fotografa - po prostu model z zaangażowaniem i pusta przestrzeń komercyjnego zakładu ładnie kontrapunktująca. Ogólnie bardzo nierówno, parę dobrych kadrów i parę tragicznych. Ciągle jesteś strasznie daleko. Ok część takich kadrów powinna być ale te bliższe są często fatalnie pocięte. Powinieneś szukać pozycji w której mimo ciaśniejszego kadru całość będzie grała. Z takim modelem to mogłeś dużo zrobić - nie łazić w odległości 5 m ale zrobić ustawkę. Nie wykorzystana szansa - szkoda.

    Pozdro
    Wiesiek
    dawaj konkrety, bo nie do końca kumam, o które kadry dokładnie Ci chodzi

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. M&M-reportaż
    By rafal_n5 in forum Ludzie - fotografia okolicznościowa i albumowa
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-09-2014, 13:20
  2. JiG reportaż
    By mati7302 in forum Ludzie - fotografia okolicznościowa i albumowa
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 18-07-2014, 13:07
  3. reportaż
    By Jastrząb in forum Przyroda
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 03-08-2013, 11:52
  4. P&M reportaż
    By jacoslavgth in forum Ludzie - fotografia okolicznościowa i albumowa
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-09-2012, 16:01
  5. Packshot - odblaski na ceramice
    By max_m in forum Foto - technika
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-02-2011, 20:13

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •