Close

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Domyślnie Nikon D7000 i nikkor 50mm 1,8D , jak ustawić?

    Witajcie

    Kupiłam używ. obiektyw i mam problem z ustawieniem. Sorry, jestem totalnym laikiem, więc będę wdzięczna na odpowiedź jak babie na miedzy
    Nie znalazłam linku do żadnego tut. Jest coś o blokowaniu przysłony. Ostrzenie też daje do życzenia, ale może to wynika z tego, że nie umiem go ustawić
    Proszę o wsparcie .

  2. #2
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Obiektyw ustawiony ma być tak jak na zdjęciu:

    Daj tryb A w aparacie, centralny punkt af, pokrętłem ustaw f/1.8 i sprawdź czy wymaga mikro regulacji w aparacie, wiec zrób zdjęcie zadrukowanej kartki pod kątem 45 stopni lub mniej z odległości tak z 50cm, celuj przez wizjer w konkretny jeden wiersz tekstu i podziel się efektem.

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez koesh Zobacz posta
    Obiektyw ustawiony ma być tak jak na zdjęciu:
    https://fumfie.com/data/products_lenses/64/64_1.jpg

    Daj tryb A w aparacie, centralny punkt af, pokrętłem ustaw f/1.8 i sprawdź czy wymaga mikro regulacji w aparacie, wiec zrób zdjęcie zadrukowanej kartki pod kątem 45 stopni lub mniej z odległości tak z 50cm, celuj przez wizjer w konkretny jeden wiersz tekstu i podziel się efektem.
    A o co chodzi z cala tą budową? Tzn. Wszystkie oznaczenia na obiektywie te blokady i inne rzeczy ktore nie bylo np w Obiektywie 50 u Canona.

    - - - - kolejny post - - - - - -

    Gdzie znajdę polską instrukcje obslugi jesli chodzi o oznaczenia na obiektywie?

  4. #4
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Podepnij i rób zdjęcia, ustaw tylko blokadę pierścienia, nic więcej tam nie ma przecież na obiektywie.
    Jest to już muzealny obiektyw, który jest zgodny z bardzo starymi aparatami nawet analogowymi ale działa też z najnowszymi aparatami posiadającymi silnik af.

  5. #5

    Domyślnie

    Dzieki pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-09-2016, 21:04