Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Domyślnie Wymiana lamp studyjnych

    Na wstępie powiem, że nie znam się na tym i proszę mądrzejszych o poradę.
    Żona prowadzi małe studio foto. Ma dwie lampy DPIII400 i zapotrzebowała dwie nowe.

    Chciałbym Jej zrobić niespodziankę i zamiast kupować 2 takie same, kupić 4 lepsze (złożyło się tak, że mam troszkę zaskórniaków, które mogę przeznaczyć na ten cel).
    Wydać chcę do 10 tys. (i ani grosza więcej)
    Czy zestaw:
    4x Quadralite Pulse Pro X 600
    4x QuadraLite AIR 260
    1x Quadralite Navigator X2 N
    jest sensownym pomysłem?

    Fotografia portretowa + moda
    Czy jeszcze coś mogę dopowiedzieć, aby pomóc w wyborze?
    Dziękuję.
    Nikon.

  2. #2
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Ja tu dostrzegam jeden bardzo ważny problem że to żona zapewne wie co potrzebuje i na tym się zna, a czy my możemy wiedzieć co twoja żona potrzebuje i czy te lampy co wymieniłeś będą miały sens w jej małym studio ?
    Czy będzie miała gdzie to postawić ?
    Może lepiej za tą kasę kupić system mocowania sufitowego i dokupić podobne lampy jakie ma ?

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mick1 Zobacz posta
    Na wstępie powiem, że nie znam się na tym i proszę mądrzejszych o poradę.
    Żona prowadzi małe studio foto. Ma dwie lampy DPIII400 i zapotrzebowała dwie nowe.

    Chciałbym Jej zrobić niespodziankę i zamiast kupować 2 takie same, kupić 4 lepsze (złożyło się tak, że mam troszkę zaskórniaków, które mogę przeznaczyć na ten cel).
    Wydać chcę do 10 tys. (i ani grosza więcej)
    Czy zestaw:
    4x Quadralite Pulse Pro X 600
    4x QuadraLite AIR 260
    1x Quadralite Navigator X2 N
    jest sensownym pomysłem?

    Fotografia portretowa + moda
    Czy jeszcze coś mogę dopowiedzieć, aby pomóc w wyborze?
    Dziękuję.
    Dla mnie to bez sensu.