Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Domyślnie Nikon D7100 - czułości, ostrości itd...

    Witam Was !

    Mam do Was prośbę, a zarazem kilka pytań...

    Jestem użytkownikiem-amatorem Nikona D7100 z obiektywem Nikkor 18–140mm 1:3,5-5,6G ED VR . Jak wspomniałem, to tylko amatorka, ale dlaczego nawet i ta amatorka miałaby wyglądać źle. Zestaw ten mam od nowości, dwa lata temu na zdjęciach pojawiły się dwie okrągłe plamki, na co reakcją z mojej strony było oddanie body do serwisu aparatów w Poznaniu na Kopernika (a nóż czytają to miejscowi i poprą bądź skreślą z mojej głowy na przyszłość ów serwis). Przy przekazaniu go, stwierdzono faktycznie plamki na matrycy, które zlikwidowano po kilku dniach...Więcej "problemów" nie było.... Aż do niedawna... Moja amatorka to połączenie moich dwóch pasji - cięższej motoryzacji i właśnie tej amatorskiej fotografii. Aparat w 95 % służy mi do fotografowania ciężarówek na autostradach( z reguły wiadukty nad nimi, auta w ruchu, jadące ok. 90 km/h, światło bywa różne, zależne od tego, co Bóg akurat da ), przy innych drogach czy parkingach. O ile ze zdjęciami aut na parkingach nie ma problemu, o tyle te, robione w ruchu przy nie do końca pełnym Słońcu i błękitnym niebie już nie są takie, jakby chciał...Mam wrażenie, że aparat "męczy się" na czułościach większych niż 250, a nawet i na takiej zdjęcia mają dziwny szum, mak...Do tego ostrość "na ciągłym" też jest gdzieś indziej, niż powinna być...Liczę na jakieś wskazówki, porady

    Może ktoś z Was będzie umiał mi pomóc - poniżej załączam kilka kadrów, na których widać te moje zmartwienia...

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_6533.JPG
Wyświetleń:	43
Rozmiar:	9,17 MB
ID:	6569Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_6604.JPG
Wyświetleń:	33
Rozmiar:	8,78 MB
ID:	6570Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_6561.JPG
Wyświetleń:	31
Rozmiar:	8,72 MB
ID:	6571Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_6781.JPG