Close

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 51
  1. #1

    Domyślnie Makro od amatora

    Witajcie. Prosiłbym o jakieś uwagi , co zmienić , co jest nie tak. Jestem amatorem hobbystą ale mimo wszystko chciałbym się czegoś nauczyć. Ah i tak niestety brudna matyca :/
    Wszystkie zdjęcia robione nikon d200 + pierścienie pośrednie + helios

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15

  2. #2

    Domyślnie

    hm nikt ?

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
    Nowy

  3. #3

    Domyślnie

    Używasz PS-a, wiesz że masz brudy na matrycy - to dlaczego ich nie usuwasz podczas obróbki...
    Ostatnio edytowane przez frogi ; 13-11-2017 o 09:48
    D300s D750 D5500 EPL5 z kitem NEX5 w rezerwie

  4. #4

    Domyślnie

    Będę może dla Ciebie trochę zbyt okrutny, ale praktycznie wszystkie zdjęcia powinny trafić do kosza. Nikon d200 nie jest dzisiaj dobrym narzędziem do tego rodzaju fotografii.
    Sam kiedyś go miałem i w zasadzie nie wychodziłem powyżej ISO400, bo szumy stawały się już zbyt widoczne. U Ciebie widać szumy nawet na iso160 co może świadczyć
    o mocnym „wyciąganiu z cienia”zdjęcie nr2 jest tego dobitnym przykładem. Poza tym większość chaotyczna, poucinane czułki i odnóża, rożne przeszkadzajki w tle i przed
    obiektem no i sama obróbka pozostawia wiele do życzenia. Obiektyw Helios nie jest jakimś wybitnym instrumentem do fotografii, ale da się nim zrobić dobre fotki, a u Ciebie
    wygląda t o raczej słabo. Jeżeli ktoś wyobraża sobie, że weźmie aparat nawet z dobrym obiektywem makro i pójdzie na łąkę czy do lasu i zrobi super fotki, jest w bardzo dużym
    błędzie. Ja w zasadzie bez statywu nie ruszam się w teren, a fotografowanie z ręki należy do wyjątków. Zamiast fotografować w pełnym słonecznym świetle, wybierz się kiedyś