Close

Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Domyślnie Quantuum Move 200

    Cześć ,

    mam pytanie/prośbę związaną ze studyjną lampą błyskową Quantuum Move 200. Lampę dostałam w prezencie razem z systemem zdalnego wyzwalania Navigator. Nie mam żadnego doświadczenia ze światłem studyjnym i tu pojawia mój problem - metoda prób i błędów na niewiele się zdała. Niezależnie od wybranej mocy, lampa ciągle błyska tak samo - na tę chwilę radzę sobie manipulowaniem czas/przysłona/iso, ale przecież nie po to lampa ma opcję regulacji.
    W instrukcji nic sensownego nie ma. Pomieszczenie w którym fotografuję ma około 30m2. Do lampy używam okty 120 cm.
    Co robię źle? Czy gdzieś obejrzę/przeczytam coś na temat pracy z lampami od podstaw?

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Palę. Głupa i papierosy.
    Staram się starać i wciąż się uczę i chłonę, ale nieustannie nic z tego nie wynika.

  2. #2

    Domyślnie

    Najprostszy test, bez aparatu, bez Navigatora:
    - włączasz lampę
    - obie gałki w prawo do końca, na max
    - naciskasz na lampie "test" (nie patrz na lampę, tylko słuchaj, możesz nawet zamknąć oczy)
    - obie gałki w lewo do końca, na min
    - naciskasz na lampie "test" (nie patrz na lampę, tylko słuchaj, możesz nawet zamknąć oczy)
    Jeśli głośność "pyknięcia" na słuch była różna, to moc lampy się zmienia, i można przejść do testowania, jak to działa ze zdalną regulacją przez Navigatora, jeśli na słuch nie ma różnicy między "min" i "max", lampa ma problem, który nadaje się do serwisu - gwarancja, lub sklepu - rękojmia.
    Moc światła pilotującego (tej żarówki) nie ma nic wspólnego z mocą błysku, jeśli zmieniasz jedno (żarówkę), a drugie pozostaje bez zmian, to efekt będzie taki, jak opisałaś.

  3. #3
    Super Moderator Konto PREMIUM Awatar Jacek_Z
    Dołączył
    11 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Posty
    32 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PaniBógHalina Zobacz posta