Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34
  1. #1

    Domyślnie Warszawa vs Kraków

    Cześć, moje pytanie może jest nietypowe, ale zachęcam Was do luźnej dyskusji. Na codzień jestem fotografem w Hiszpanii, ale planuję powrót do naszego pięknego kraju. Tęskni się mimo wszystko za Polską. Mam całkowitą dowolność jeśli chodzi o miejsce zamieszkania. Tutaj powstaje moje pytanie, które miasto pod względem pracy jako fotograf na własnej działalności daje większe możliwości, większa liczba zleceń ślubnych, reklamowych czy współpraca z modelkami. Mam spore doświadczenie, myślę że portfolio się obroni, ale dziś nie mówmy o portfolio. Skupmy się na przewadze Krakowa nad Warszawą lub Warszawy nad Krakowem. Będę bardzo wdzięczny za udział w dyskusji.

  2. #2
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    W każdej branży i dziedzinie warszawa, inny poziom życia, inne zarobki, inne ceny itd, do tego zdecydowanie większy rynek ( i nie chodzi rynek główny ).

  3. #3

    Domyślnie

    Myślę że jeśli jesteś naprawdę dobrym profesjonalistą to czy Kraków czy Warszawa to nie ma większego znaczenia.
    Spróbuj w Warszawie - w razie czego się przeprowadzisz
    Pawda jest taka że większość tych naprawdę intratnych zleceń (zwłaszcza reklamowych) i tak załatwia się głównie "z polecenia"
    Powodzenia!
    Piotr

    P.S.
    Tak z ciekawości - w jakim rejonie Hiszpanii działasz?
    Ostatnio edytowane przez pioterkow ; 08-10-2016 o 13:42
    Leica M9 + MP + Summilux 35/1.4 ASPH + Noctilux 50/0,95

  4. #4

    Domyślnie

    Dziękuję Wam za odpowiedzi, no na oewno dobry fotograf i tak się obroni, ale zawsze warto sobie to ułatwić. Działam w Katalonii i bardzo często na Majorce (w sumie to też Katalonia),

  5. #5
    Rycerz
    Gość

    Domyślnie

    ja bym nie wracał z Majorki

  6. #6
    ksh
    Gość

    Domyślnie