Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 38

Wątek: Obrobka zdjec

  1. #1

    Domyślnie Obrobka zdjec

    Witam
    Mam pytanie jakie sa koszta obrobki kilku zdjec ( 20-30 sztuk )?
    RAWY sa technicznie dobrze zrobione.
    Jestem amatorem ... Mam duze braki w PS, moim zdjeciom brakuje koncowego szlifu.
    Z gory dziekuje i pozdrawiam

  2. #2

    Domyślnie

    Ale kto komu ma obrobić? Jeśli ty masz komuś płacić, to juz lepiej doucz się a kasę wydaj na książkę czy kurs online np. na lynda.com.

  3. #3

    Domyślnie

    Masz racje, ale douczenie zajmie duzo czasu. a chcialem zrobic przyjacielowi prezent w formie fotoksiazki z ich cywilnego slubu.
    Uprzedzajac pytania nie, nie wzialem za to pieniedzy. Na profesjonalnego fotografa zabraklo im kasy.

  4. #4

    Domyślnie

    Nie obrażaj się, ale wygląda to dziwnie... Ze stopki wynika, że sprzętu masz full, robisz zdjęcia w rawach, ale nie potrafisz ich odrobić... Brzmi nieprawdopodobnie... Czemu robisz rawy?

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez madebyzosiek Zobacz posta
    Nie obrażaj się, ale wygląda to dziwnie... Ze stopki wynika, że sprzętu masz full, robisz zdjęcia w rawach, ale nie potrafisz ich odrobić... Brzmi nieprawdopodobnie... Czemu robisz rawy?
    Bo profesjonaliści robią w RAW-ach (nawet jeśli nie umieją ich obrobić) a badziewiarze cykają w jotpegach...
    A poważnie do autora wątku - jeśli RAW-y są w miere poprawnie naświetlone to ich obróbka nie jest jakąś wielką filozofią.
    Nie róbmy z tego wiedzy tajemnej
    Tak jak doradzili Ci koledzy - kup ksiązkę lub obejrzyj podstawy obróbki np. na kursach youtube itp. Taniej i z korzyścią dla Ciebie
    Ostatnio edytowane przez pioterkow ; 09-01-2016 o 15:51
    Leica M9 + MP + Summilux 35/1.4 ASPH + Noctilux 50/0,95

  6. #6

    Domyślnie

    Nie obrazam sie, ale nie rozumiem co w tym nieprawdopodobnego.