Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1

    Domyślnie Nikon D80 i nikkor 50mm 1.8

    Hej! Dzisiaj mijają dwa lata jak używam tego zestawu. Niedawno zaczął się problem- obiektyw ostrzy jak chce.. nie daje nic zmiana przysłony, no czasem mu się uda wybrać czasem nie. Jestem amatorem, nie znam się na ustawieniach, więc czasem się nimi bawię nie czytając zbytnio o co chodzi. Zauważyłam mój błąd dot. ostrzenia i znów pozmieniałam ustawienia i jest lepiej, ale nie zawsze. Myślicie, że nagle się rozkalibrował? Przesyłam poglądowe zdjęcia.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...5415a518f.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...3cafa9d2e.html
    Ostatnio edytowane przez CAROLAJN ; 01-06-2015 o 11:20

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez CAROLAJN Zobacz posta
    Hej! Dzisiaj mijają dwa lata jak używam tego zestawu. Niedawno zaczął się problem- obiektyw ostrzy jak chce.. nie daje nic zmiana przysłony, no czasem mu się uda wybrać czasem nie. Jestem amatorem, nie znam się na ustawieniach, więc czasem się nimi bawię nie czytając zbytnio o co chodzi. Zauważyłam mój błąd dot. ostrzenia i znów pozmieniałam ustawienia i jest lepiej, ale nie zawsze. Myślicie, że nagle się rozkalibrował? Przesyłam poglądowe zdjęcia.

    Co mu się uda czasem wybrać?
    Nie daje nic zmiana przysłony, tzn nie zmienia się jak kręcisz pokrętłem?
    Jakie pozmieniałeś ustawienia po których jest lepiej?
    z pozdrowieniami - Krzysiek
    Nikon Z6 + Z6 + Z6II + N14-24 f/2.8S + N24-70 f/2.8S + N70-200 f/2.8G VR II + 35 f/1.8S + 50mm f.1.8S + Planar T* 50 mm f/1.4 + 85 f/1.8S + N105 f/1.4E + Tokina 100 f/2.8 + SB-910

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MstrG Zobacz posta
    Co mu się uda czasem wybrać?
    Nie daje nic zmiana przysłony, tzn nie zmienia się jak kręcisz pokrętłem?
    Jakie pozmieniałeś ustawienia po których jest lepiej?