Close

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Cool Stylowe Uderzenie

    Trochę ujęć z zeszłorocznego wyjazdu do Tarnobrzega na XIII Edycję zawodów bboyingu.


    1.



    2.



    3.


    4.



    5.



    6.



    7.



    8.



    9.



    10.



    11.

    lustra-brak

  2. #2

    Domyślnie

    Ciemno i koszmarnie przeostrzone. Przyjrzyj się kadrom, po co takie np. 5 i 10. Co one opowiadają?

  3. #3

    Domyślnie

    moze i ciemno ale przynajmniej nie przejarane.
    czy za ostro ? ... kwestia gustu.
    5 i 10 moze dlatego dodal zeby nie bylo monotonie ? Wydaje mi sie ze takie imprezy jest "kiepsko" focik z powodu stagnacji tego co mozna zastac na scenie.
    Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem .....
    foto.krupek.info https://500px.com/krupek moje foto pstryki

  4. #4

    Domyślnie

    Uwierz, da się zrobić tak, żeby nie było ani za ciemno, ani nie było przepałów. Tu jest po prostu za ciemno.
    Co do ostrości czy clarity, na tych zdjęciach pojawiają się już brzydkie artefakty - spójrz na twarze.

    Akurat ta impreza wygląda na całkiem interesującą, a na scenie było wszystko, tylko nie stagnacja.

  5. #5

    Domyślnie

    to opisz chłopakowi co jest złe i jak można to było zrobić lepiej zamiast w pierwszym poście odrazu walić zjebke
    PS: mi artefakty na tak malych zdjeciach nie przeszkadzaja - jest too efekt przeostrzania w gornych partiach swiatla, moze to byl jego zamierzony efekt ?
    Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem .....
    foto.krupek.info https://500px.com/krupek moje foto pstryki

  6. #6

    Domyślnie

    Nie odpowiadam za Twoją interpretację, dla mnie uwaga - ciemno i przeostrzone to bardzo konkretna krytyka, a nie "zjebka".
    Pytanie o to, co wnoszą zdjęcia do historii było skierowane do autora. Jesli to był zamierzony ruch, to jestem zwyczajnie zaciekawiony.

    Dla mnie OT w temacie.

  7. #7

    Domyślnie