Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Domyślnie Broblem z wbudowaną lampą błyskową Nikon d7100

    Wtam

    Na wstępie zaznacze, że jestem raczej zielony w temacie fotografii.
    Jestem świeżo upieczonym posiadaczem Nikona d7100. Aparat działał poprawnie wszystko było ok, wbudowana lampa błyskowa też. Ale zrobiłem dzisiaj kilka zdj z lampą i nagle odmówiła posłuszeństwa, tj. lampa się otwiera ale nie błyska. I jest tak w wszystkich trybach. Jakieś pomysły co się mogło stać bądź co ja robie nie tak? Ustawienia resetowałem już do fabrycznych. I teraz nie wiem czy lampa najzwyczajniej w świecie się zepsuła czy problem leży gdzie indziej.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi

  2. #2

    Domyślnie

    Jeśli nie masz ustawionego iso na pierdylion, to wygląda to na uwaloną lampę, bo w M przy otwartej lampie musi błysnąć - łachy nie robi.
    Object error. Unable to run this script. Program terminated!

  3. #3

    Domyślnie

    No to chyba lampa padła bo iso mam na 160 wiec nie jest to pierdylion ;p

  4. #4

    Domyślnie

    A w jaki tryb masz ustawioną lampę? Może ustawiłeś jako sterownik?

  5. #5

    Domyślnie

    Instrukcja aparatu, poszukaj czegoś zbliżonego do "przywróć ustawienia fabryczne", sprawdź czy pomogło.
    Być może (jak wyżej) przypadkiem zmieniłeś jakieś ustawienia, powrót do fabrycznych zresetuje to co mogłeś zmienić do stanu takiego, jak w aparacie z pudełka. Jak to nie pomoże, będziemy myśleć dalej.

  6. #6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Fridowski Zobacz posta
    ...Ustawienia resetowałem już do fabrycznych...
    Cytat Zamieszczone przez r_m Zobacz posta
    Instrukcja aparatu, poszukaj czegoś zbliżonego do "przywróć ustawienia fabryczne", sprawdź czy pomogło...
    Może warto przeczytać pytanie zanim udzieli się odpowiedzi
    __
    Mobilnie

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników