Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24
  1. #1

    Domyślnie Nikon D3300 + 18-105 VR - jaki drugi obiektyw

    Witam,
    Jak w temacie chciałbym dokupić sobie drugi obiektyw do mojego zestawu - jako amator chciałbym aby mój zestaw był bardziej uniwersalny i wszechstronny.
    Zastanawiam się na wyborem pomiędzy 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX NIKKOR a Nikon Nikkor 35mm f/1.8G AF-S DX.
    Nie wiem czy to dobry kierunek działania bo w sumie na chwilę obecną jeszcze do końca nie rozumiem w jakich sytuacjach stosować poszczególne obiektywy. Wiem że moja 105 nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem do fotografii portretowej.
    Dodam tylko, że jestem początkującym amatorem.
    Proszę o łopatologiczne tłumaczenie.
    Z góry dziękuję
    Pozdrawiam
    Konrad

  2. #2

    Domyślnie

    Jak masz 18-105VR, to po co się zastanawiasz nad 18-55VR? Ile chcesz wydać kasy?
    Nie usunięto podpisu, ponieważ użytkownik nie posiadał linku do strony komercyjnej.

  3. #3

    Domyślnie

    Do portretu bierz 50/1.8G zamiast 35. No chyba ze masz kase ba 85 mm. 18-55 sobie daruj majac 18-105. Mozna pomyslec tez o lampie.

  4. #4

    Domyślnie

    Max 800
    Lampę już zamówiłem
    Masz na myśli JAA015DA ?
    Ostatnio edytowane przez skonrad ; 30-10-2014 o 12:51

  5. #5

    Domyślnie

    Na 50 1.8g wystarczy 800 zł

  6. #6

    Domyślnie

    czyli ten?
    Nikon 50 f/1.8 AF-S G 58 (JAA015DA)
    http://www.ceneo.pl/12906133#tab=spec

  7. #7

    Domyślnie

    tak, ten.
    Nie usunięto podpisu, ponieważ użytkownik nie posiadał linku do strony komercyjnej.

  8. #8

    Domyślnie

    dzięki, pozdrawiam

  9. #9

    Domyślnie