Close

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Domyślnie Jaka lampa do Nikona D3300

    Witajcie jestem nowym użytkownikiem tego forum. Jestem również młodym fotografem, ale mam nadzieję że moje umiejętności będą ciągle rosły aż dojdę do takiego stopnia, który mnie zadowoli Liczę na pomoc kolegów i koleżanek z forum.

    I tutaj zadaje pierwsze pytanie


    Chciałabym zakupić do mojego Nikona D3300 w miarę fajną lampę błyskową, głównie do makra na zewnątrz (np owady, rośliny) i w domu. Niestety z racji tego, ze jestem początkującym fotografem nie ogarnęłam jeszcze jakiego typu lampa będzie kompatybilna z moim sprzętem i na co zwracać uwagę. Oczywiście chodzi mi o taki zestaw którym będę mogła oświetlić obiekty z różnych stron. Co polecacie albo podpowiedzcie proszę na co zwracać uwagę przy poszukiwaniach tak żeby się później nie rozczarować.

    Dzięki i pozdrawiam

  2. #2

  3. #3

    Domyślnie

    Dziękuję, będę studiował.
    "Amator martwi się o sprzęt, profesjonalista martwi sie o kasę, a mistrz martwi się o światło"
    Pozdrawiam z Gór Sowich, Hej.

  4. #4

    Domyślnie

    Do makro to tylko lampa do marko
    Nikon SB-R200
    Sigma EM-140

    Przy czym kontrolę, z której strony ma świecić da Ci tylko SB-R200, a dokładniej zestaw SB-R1C1 - czyli 2 lampy i sterownik.
    Ostatnio edytowane przez GonzoG ; 25-10-2014 o 21:22
    Certo Six 2.8/80, Zenity, Praktica BX20
    Nikon
    D7000; S17-50/2.8, D610; 16--200/2.8, T70-300USD | Metz 50 AF-1

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Martin206 Zobacz posta
    Chciałabym zakupić
    nie ogarnęłam
    będę mogła
    Cytat Zamieszczone przez Martin206 Zobacz posta
    Dziękuję, będę studiował
    off topic
    Gratuluję "przemyślanego" wejścia na forum, sposób "na kobietę" miał spowodować większe zainteresowanie i dużo konkretnych porad, ale chyba się nie udało, skoro dostałeś skopiowane linki i jedną konkretną odpowiedź?