Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 41
  1. #1

    Smile Lampa szukam pomocy!

    Witam, ogólnie jestem tu nowa, i trochę "zielona" jeśli był taki temat to przepraszam.
    Jestem początkującą "pstrykaczką" jednak chciałabym dalej się rozwijać.
    Chciałabym się Państwa spytać o lampę do nikona d3000
    Ostatnio upatrzyłam taką :
    Yongnuo YN-560II ISO lampa błyskowa
    można ją znaleźć tu: http://allegro.pl/nowa-yongnuo-yn-56...tml?source=mlt
    Czy taka lampa jest warta tych pieniędzy?
    Może polecicie mi coś innego w kwocie max.300 zł +przesyłka? - niestety na większe kwoty nie mogę sobie pozwolić -jestem tylko studentką
    Niedługo zbliża się kilka wesel znajomych i prosili żebym zrobiła kilka zdjęć - czyli czy ta lampa nadawałaby się do kościoła oraz na przyjęciu gdzie jest ciemnawo?

    Dziękuję za wszystkie rady, i mam nadzieję, że obejdzie się bez zbędnych komentarzy.
    Pozdrawiam.

  2. #2

    Domyślnie

    Tak jest wart tyle. Jest to lampa manualna i moc błysku trzeba ustawiać ręcznie, nie zrobi tego za Ciebie aparat, jak przy lampie wbudowanej.
    Lampa z automatycznym ustawianiem mocy, to lampa z TTL:
    SB-700/900/910
    Lampy Metz
    YN-465/467/468/500EX/565EX/568EX
    Voeloon 331EX/V-500/V-600
    i jeszcze kilka innych.
    Certo Six 2.8/80, Zenity, Praktica BX20
    Nikon
    D7000; S17-50/2.8, D610; 16--200/2.8, T70-300USD | Metz 50 AF-1

  3. #3

    Domyślnie

    Czyli mógłbyś polecić taką lampę do mojego aparatu? Trudne jest ustawianie mocy? Lepsza jest manualna czy automatyczna? Bo ja myślałam że na manualnej coś tam bym się więcej mogła nauczyć

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez fotoewelina Zobacz posta
    Czyli mógłbyś polecić taką lampę do mojego aparatu? Trudne jest ustawianie mocy? Lepsza jest manualna czy automatyczna? Bo ja myślałam że na manualnej coś tam bym się więcej mogła nauczyć