Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39
  1. #1

    Domyślnie Lampa YN 568 EX oraz zakup na Ebay

    Witam,

    mam problem przy zakupie lampy - będzie to moja pierwsza zewnętrzna, jednak fotografuje już od jakiegoś czasu. Będzie to fotografowanie amatorskie, czasem jakieś przyjęcia, ogólnie imprezy rodzinne, kiedyś może jakieś sesje. Chcę lampę z automatyką, żeby mieć może łatwiej na początku oraz kiedy nie ma czasu na manualne nastawy, ale też i w miarę dobrą żeby mnie nie ograniczała. Zastanawiam się nad YN 568 EX. Nie wiem czy to dobry wybór, ale czytałem dość pozytywne opinie ogólnie o Yongnuo, a znalazłem taką oto ofertę http://www.ebay.pl/itm/160927742039?...#ht_2262wt_699. Z tego co widziałem to ludzie kupują to z chin i jest ok, ale czy mógł by się ktoś wypowiedzieć...? Boję się trochę ryzykować, tym bardziej że nawet to 600 zł to dla mnie sporo, ponieważ jeszcze studiuję i kasa piechotą nie chodzi.

    Druga część pytania dotyczy zestawu - mianowicie ten sam sprzedawca ma manualną YN 460 II za niecałe 170 zł. Zastanawiałem się czy z 568 na Nikonie D90 (moje body) oraz 460 na statywie, czy czymkolwiek będą one działać razem? Tzn czy będzie synchronizacja? niestety dopiero zaczynam z oświetleniem dlatego tak głupie i podstawowe pytania zadaje. Poza tym drugą lamę dawał bym często koleżance która ma D3100 ale zawsze zaczęła by się bawić, bo sama też jeszcze lampy nie ma. Ale to tylko dodatek

    Będę bardzo wdzięczny za pomoc!

    Pozdrawiam!
    Nikon D7000 + S17-50 2.8 + N35 1.8G + YN568EX + YN460II

  2. #2

    Domyślnie

    1. Kupując poza UE musisz liczyć się z cłem (chyba 4.3% ) i VATem - 23%, który doliczy urząd celny - więc z 530zł robi 680...
    2. Gwarancja, tylko jak na własny koszt wyślesz do Chin i tylko rok, większość w Polsce ma 2 lata.

    3. YN-460II będzie działała jako zdalna wyzwalana błyskiem z dowolnej lampy, lub na dowolnym aparacie, ale jest to pełen manual.