Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: W Podróży

  1. #1
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    08 2012
    Miasto
    Kraków, Poland
    Posty
    18

    Domyślnie W Podróży

    Witam,
    jestem zupełnym amatorem i są to moje pierwsze zdjęcia na forum
    Wrzucam, aby dowiedzieć się co jest źle, wiem że przede mną dużo pracy, ale warto wiedzieć w którą stronę iść...

    1

    2

    Pozdrawiam i z góry dzięki za konstruktywną krytykę

    EDIT brak zdjęć
    Ostatnio edytowane przez Jacek_Z ; 01-10-2020 o 01:17 Powód: brak zdjęć z flickr

  2. #2

    Domyślnie

    Źle podpiąłeś zdjęcia.
    Z6II|FTZII|N10-24|N14-24|N35|N24-70|N105VR|N70-200VRII|TC-14EIII|TC-17EII|SB800|YN-685|YN-460II|YN-622N-TX|YN-622N|YN RF-602|YN RF-603
    Było: D700+MB-D10|D200+MB-D200|

  3. #3

    Domyślnie

    Na razie nic nie widać, nie otwierają się obrazy.

  4. #4
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    08 2012
    Miasto
    Kraków, Poland
    Posty
    18

    Domyślnie

    Już poprawione

  5. #5
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    08 2012
    Miasto
    Kraków, Poland
    Posty
    18

    Domyślnie

    Hallllooooo? Mógłby ktoś ocenić/skrytykować ? Czy aż taki żal, że szkoda klawiatury?
    D90|18-105 VR| jakiś tani statyw

  6. #6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Maycky Zobacz posta
    Hallllooooo? Mógłby ktoś ocenić/skrytykować ? Czy aż taki żal, że szkoda klawiatury?
    Właściwie... to klasyczne pstryki i niemal każdy chyba takie lub podobne wykonał w swoim czasie. Nuda.

  7. #7
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    08 2012
    Miasto
    Kraków, Poland
    Posty
    18

    Domyślnie

    Chodziło mi bardziej o techniczną stronę zdjęć...
    D90|18-105 VR| jakiś tani statyw

  8. #8

    Domyślnie