Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14
  1. #1

    Domyślnie Mały laptop - jaki polecacie?

    Szanowni Forumowicze!
    Proszę o pomoc w wyborze małego, mobilnego laptopa dla córki. Niestety nie znam się w tym segmencie rynku i trudno mi się połapać. Oto wymagania:

    - monitor 11,6 cali, matowy
    - w miarę przyzwoity czas pracy (5h lub więcej)
    - przyzwoicie wykonana obudowa i klawiatura, dobra ogólna jakość i żywotność
    - nie za ciężki
    - zastosowanie: internet, office
    - mile widziana nagrywarka CD-ROM
    - HDD: min. 200 GB
    - cena: max. 500 EUR

    Co moglibyście polecić? Na co zważać przy wyborze?
    Dzięki z góry za pomoc!
    D700 / f4 16-35 / f4 24-120 / 75-300 / SB-900

  2. #2

    Domyślnie

    Zakładam że dostępność w DE?

    http://www.amazon.de/Lenovo-ThinkPad...7069711&sr=8-1
    to chyba jedyne wyjście które połączy wymiar, z matową matrycą, czasem pracy i ceną
    D300s, N35/1.8, N50/1.8, N85/1.8, N18-70, N70-300VR, SB600/800 + trochę gratów / Sony HX5V

  3. #3

    Domyślnie

    Jakas pokrecona ta specyfikacja. W tytule napisane AMD E-450, tymczasem X121e ma procek Intela. Na dole w specyfikacji napisane, ze jest to proc 1 rdzeniowy. W rzeczywistosci powinien miec 2 jajka.
    D7000 | S 18-35 1.8 | N 60 2.8 G | M 48 AF-1 | N SB-600

  4. #4

    Domyślnie

    Za 3 tys. kupisz Lenovo X201, ale może zagranicą będzie taniej? Większa bateria wystaje z obudowy.

  5. #5

    Domyślnie

    Zobacz sony serii YB3 - choć ciężko już chyba z ich dostępnością - ponoć za miesiąc ma być następca.
    2 rdzeniowy AMD.
    //brak jakiegokolwiek napędu, i matryca HD błyszcząca.
    D800/Sigma 50mm 1,4 / Nikkor 35 1,8 /Tokina 11-16 2,8 / Tami 90 2,8/ Ciamciang 8mm / Sb900/ Tamron 24-70

  6. #6

    Domyślnie