Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: ???

  1. #1

    Question ???

    Witam. Od pewnego czasu zaczelem interesowac sie fotografia. Chcialbym sprobowac swoich sil w tej kwestii, jednak jestem kompletnym laikiem. Wszystko co wiem (czyli niewiele) wyczytalem na necie. Jestem tego zdania, ze zeby sie czegos nauczyc trzeba poprobowac, dlatego postanowilem kupic swoj pierwszy aparat. Nie mam zielonego pojecia od czego moze zaczac ktos taki jak ja, dlatego moze cos podpowiecie. Co wybrac na poczatek: cyfrowke czy lustrzanke i oczywiscie jaka (chodzi mi o jakies konkretne modele). Potrzebuje aparatu na ktorym na prawde bede sie uczyl, a nie tylko pstrykal bezsensowne foty jak dziecko z podstawowki. Chcialbym isc w kierunku "portretu" i moze "aktu"(ale to kiedys powoli bez pospiechu). Mam 2000zl. Ewentualnie poleccie tez jakis obiektyw( inny niz kitowy).

    Za odp. z gory Wielkie Dzieki!!!

  2. #2

    Domyślnie

    2k? ... d90 + 50 1.8
    500px.com/kubasikorski

  3. #3
    Oszczędny w słowach Awatar helopawelo
    Dołączył
    10 2009
    Miasto
    Ustka -> Derby UK
    Posty
    152

    Domyślnie

    Jeśli naprawdę masz zamiar się uczyć to ja bym polecił wydać te 2000 na sprzęt używany,tj. Nikon D80 + 1.8/35 + 1.8/50 i jak starczy to lampę yongnuo 460 II. Z takim zestawem czeka Cię dużo nauki ale może też i zniechęcić. Życzę wytrwałości i sukcesów w nauce
    D90|N18-105|N35|T90|N180|3xYN460II|RF-602|

  4. #4

    Question ???

    Myslalem raczej o nowym sprzecie. Czemu akurat ten zestaw polecasz?

  5. #5

    Domyślnie