Szukaj
Ostatnio edytowane przez fotouśmieszek ; 03-03-2012 o 13:00
camera obscura i ta i ta...
parę fotek
Przeczytalem opis w DPR. Wyraźnie stoi:JPG quality levels:fine,normal,basic.Dotyczy to chyba cropow też.Daje to (wątpliwy,ale jednak)powód do przypuszczeń,że nef jest przyporzadkowany do każdego formatu Bardzo to wszystko niejasne ;(
http://www.facebook.com/TSOPhotograp...graphy?sk=wall
Nikon tuszuje sprawę i to dosyć energicznie.Doszło do ugody.
Ostatnio edytowane przez fotouśmieszek ; 03-03-2012 o 14:03
camera obscura i ta i ta...
parę fotek
Też jestem tego samego zdania i mam nadzieje, że ostatniego słowo Nikon w tym temacie jeszcze nie powiedział. Daje mu 12-16 miesięcy, na zrobienie semiprofi reporterskiego D700S na wzór 5 DMKlll albo i lepszego, bo potrafią
A jak nie to z wielka przykrością, niemal ze łzami w oczach SELAVI piękny Nikonie, bo koszty zmiany system gdy się używa 3 szkieł jak u mnie są do zniesienia (24mm, 50mm, 85-100mm)
Ale po co tuszowac? Przyznac sie do bledu, przeprosic, zadoscuczynic i tyle. Tu lejt na tuszowanie.
Lipa niesłychana, zlecili agencji PR materiał promocyjny, ci poszli na łatwiznę i tyle winy samego Nikona zapewne. Chłop dostał - bo musiał - pokaźny przelew więc na twarzy ma banana i po sprawie
C5DII
Usunięto komercyjną stopkę - regulamin forum!
http://www.dpreview.com/news/2012/03...kiii-isoseries
kurcze te sample są nadzwyczaj dobre.
Czyżby nowy mk3 miałby zostać nowym królem wysokiego ISO?
Tak podsumowując biadolenie w tym wątku po premierze 5d3, to moim zdaniem trzeba spojrzeć na to kim jest zawodowy fotograf i czego potrzebuje. IMO to gość mający różne korpusy do różnych zastosowań. W systemie Nikona ma do wyboru D700, D800, D3s/D4.
D700 - bardzo przyzwoita tańsza szybka puszka reporterska jakiej nie ma C
D800 - studyjna, landszaftowa maszyna lub jako TC DX 15Mpix pod tele nic takiego nie ma C
D3s/D4 - wymiatacz reporterski najwyższych lotów w cenie niższej niż odpowiednik C
Jest wszystko czego dusza zapragnie.
Teraz rzut oka jaki zestaw można poskładać u konkurencji?
5d2/5d3 i 1Dx - mamy podobną rodzielczość, pewnie podobna jakość obrazu i DR. Jedyną różnicą jeśli wierzyć specyfikacjom praktycznie jest fps.
Zróżnicowanie moim zdaniem jest potrzebne zawodowcowi, w obozie Canona na dzisiaj nie ma takiego wyboru jak u Nikona.
Poczekajmy jeszcze na testy DXO, bo patrząc na dotychczasowe matryce Canona nic nie zapowiada przełomu i podniesienia jakości.
O ile dobrze pamiętam wszystkie matryce Nikona/Sony uzyskują wyższe wyniki od odpowiedników Canona?
Kryhu
Z6II | Z50 | D700 | N28/1.4e | S50/1.4 | N85/1.4g | Z24-70/2.8s | N200/2vr | Z16-55 |
Testy testami. Prawdopodobnie będą potwierdzać, że ten sprzet wyprodukował producent liczacy się w branży i to bardzo się liczący. Ważniejsze jest ile czasu potrzeba Nikonowi aby przełknąć temat, rozeznać się w tym co dała konkurencja i wystrugać coś podobnego, albo lepszego. Na dziś to baty u mnie Nikon zebrał Obstawiam, że minimum rok, ale możemy być miło zaskoczeni przed czasem. I tak do końca swiata, oni to my tamto, a my na tym korzystamy. Czyli górą konkurencja na rynku.
Skontaktuj się z nami