Close

Strona 1 z 14 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 136
  1. #1

    Domyślnie MACBOOK PRO 13" i5

    Nie wiem czy to odpowiedni dzial do tego typu tematyki, ale spróbuję
    Mój wysłużony HP'ek odchodzi powoli na emeryture, przegrzewa się.. po pół godziny pracy potrafi się wyłączyć bez ostrzeżenia.. Podejrzewam, że dotyczy to mojej bezmyślności traktowania go (leżał ze mną w pościeli niejedną noc) i przegrzewał się niemiłosiernie-tak wiem, mój błąd..
    W związku z dość kuszącą zniżką edukacyjną i Spot'cie planuję zakup Macbooka, dokładnie ten model:

    http://ispot.com.pl/Apple_MacBook_Pr...la_p35608.html

    Dodam, że nie znam się na kompach, zupełnie nic do mnie cyferki o parametrach nie mówią, stąd pytanie do męskiej części towarzystwa-czy to dobry wybór? z tego co czytałam i5 daje radę. 320GB pamięci wystarczy, a jeśli nawet nie to od czego mamy dyski zewnętrzne?
    Wiem, że 13" to dość mało jak na monitor do obródki w PS'ie itd. ale zależy mi na małej wadze i szybkości. Jestem dość "mobilna" i większość czasu spędzam po za domem. Przemieszczam się z laptopem i rzadko kiedy siedzę w miejscu.
    Dodam, że laptop będzie katowany wiele godzin poprzez skaner (Epson V750 w planach), jak będzie wyglądać wspołpraca laptopa z tym oto modelem skanera? Chcę kupić lapka na lata, który będzie mi wiernie służył

    Laptop ma być wydajny, szybki i lekki.
    Ostatnio edytowane przez anita-głowacka ; 24-07-2011 o 02:06

  2. #2

    Domyślnie