Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    martus89
    Gość

    Domyślnie Porównanie kilku kompaktów

    Witam Panowie i Panie,

    jestem całkowicie zielona w kwestii aparatów, dlatego szukam porady.

    Planuję sprawić sobie jakąś tanią małpkę. Mam do przeznaczenia 400zł i raczej nie więcej, bom biedną studentką a i potrzeb wielkich nie mam. Chodzi mi o kompakt mieszczący się w ręce, do popstrykania na spotkaniach ze znajomymi w plenerze tudzież spotkaniach rodzinnych w pomieszczeniach. I aby nocne nie były - o zgrozo - żółte.

    Zrobiłam mały rekonesans w necie i spodobał mi się Nikon s3100, ale po przeczytaniu tony sprzecznych opinii nie wiem co o nim sądzić. Rozmawiałam z panem w "euro", który powiedział mi, że cała seria "s" nie jest zbyt udana, czytałam forum i wy też chyba tak twierdzicie.
    Za poleceniem tegoż samego pana zwróciłam uwagę na Olympusa VR-310. Parametry wyglądają imponująco, ale czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy robi przyzwoite zdjęcia?

    Jeżeli macie jeszcze jakieś propozycje to chętnie poczytam i czekam na opinie.

    Aha, ważne dla mnie, żeby był na akumulator do ładowarki, bo mam teraz kodaka na zwykłe paluchy i zdycha szybciej niż trwa spacer.
    Ostatnio edytowane przez martus89 ; 11-07-2011 o 22:15

  2. #2

    Domyślnie

    Martus droga....a spójrz proszę o kilka postów w dół . . . no jaki tam wisi sobie wątek?

  3. #3
    martus89
    Gość

    Domyślnie

    toć przeczytałam ten wątek, ale nie interesuje mnie pentax, chciałam się dowiedzieć co myślicie na temat Olympusa VR-310 żadne P100, bo za drogi i za duży... A wy polecacie zazwyczaj "dołóż trochę do lepszego to będzie robił lepsze zdjęcia" albo "kup coś używanego", a ja nie chcę...

  4. #4

    Domyślnie