Close

Strona 1 z 10 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 92

Wątek: Blog od zera

  1. #1

    Domyślnie Blog od zera

    Cześć,

    mam do Was pytanie.

    Chciałem postawić sobie blog.

    Moje pierwsze pytanie: jaka jest przewaga oslawionego wordpressa nad np. googlowym blogspotem?

    Drugie pytanie.
    Zakupilem ostatnio domenę.

    Jakie ogólnie podjąc kroki (np. zakładając, że byłby to worpress) aby ten blog działał dokładnie pod szyldem nabytej domeny?

    Czy mogę stworzyć od zera bloga o dowolnej nazwie i później to się jakoś sprytnie podmieni? Czy postawienie bloga wordpress na nabytej domenie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami (np. za miejsce na serwerze)?

    Jestem w temacie zielony i zamierzam w weekend nad tym przysiąść, jednak chciałbym sobie nakreślić ogólny plan czekających mnie zadań

    Będę wdzięczny za krótkie naświetlenie sprawy.

    Pozdrawiam,
    Arek

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arhetyp Zobacz posta
    Cześć,

    Moje pierwsze pytanie: jaka jest przewaga oslawionego wordpressa nad np. googlowym blogspotem?

    Jakie ogólnie podjąc kroki (np. zakładając, że byłby to worpress) aby ten blog działał dokładnie pod szyldem nabytej domeny?

    Czy mogę stworzyć od zera bloga o dowolnej nazwie i później to się jakoś sprytnie podmieni? Czy postawienie bloga wordpress na nabytej domenie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami (np. za miejsce na serwerze)?


    Pozdrawiam,
    Arek
    witaj,
    domena to tylko adres. Jeżeli będziesz miał miejsce na serwerze, wtedy możesz powiązać swój adres (np. www.blogowisko/priv/a/adamski/mojblog) do prostego adresu (np. www.mojblog.pl).
    Przede wszystkim musisz mieć miejsce na serwerze. Możesz zarezerwować miejsce na darmowym serwerze, ale wiąże się się to z różnymi ograniczeniami. I oczywiście reklamy. Możesz kupić miejsce, wtedy reklam będzie zdecydowanie mniej, lub wcale.