Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24
  1. #1

    Domyślnie Akumulator D3100 krótko trzyma.

    Witam serdecznie.

    Kupiłem ostatnio nikona d3100 z obiektywem sigmy 18-200. Po zrobieniu około 150 zdjęć bateria się wyczerpuje. czy to nie jest za mało trochę ? Zdjęcia robię bez stabilizacji, sporadycznie z lampą, zwykle bez live view, krótkie filmiki, tak ze 3-4 po parę sekund dosłownie. Do tego dochodzi trochę zabawy i przeglądanie zdjęć. Nie znam się za bardzo na elektronice, jest jakiś łatwy sposób żeby przetestować baterie w jakimś serwisie ? czy od razu wysyłać do serwisu nikona, ale wtedy nie będę miał baterii przez 2 tyg.

    Pozdrawiam

  2. #2

    Domyślnie

    a sformatowałeś baterie?
    D50 nex5n x-pro1

  3. #3

    Domyślnie

    To jest akumulator litowy, tego się nie formatuje. Kiedyś to się stosowało do akumulatorków niklowo wodorkowych i nie formatowało tylko formowało.

  4. #4

    Domyślnie

    D90 trzymał mi najdłużej. D3100 ma fajne użytkowe ISO i nie żałuję - nie potrzeba mi żadnych silniczków w body Baterię masz jak najbardziej OK
    D3100|18-105 VR

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez acydfreak Zobacz posta
    To jest akumulator litowy, tego się nie formatuje. Kiedyś to się stosowało do akumulatorków niklowo wodorkowych i nie formatowało tylko formowało.
    To co się dziwisz że słabo trzyma, uformuj go i zapomnij o swojej teorii że NI-MH się "formatuje".

    Głupi przykład z d80 nówka aku koło 400 zdjęć, po uformowaniu 900-1200, identycznie miałem z d90 i kiedyś z d50.

    Pytasz się dostałeś radę i zaczynasz się mądrzyć, czyli skoro wiesz lepiej po co się pytasz??
    Na zdrowie!!! Dawaj mi tu na FEJS
    Gram w Totolotka i nie zawaham się wygrać!!!

  6. #6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kundzior Zobacz posta
    Głupi przykład z d80 nówka aku koło 400 zdjęć, po uformowaniu 900-1200, identycznie miałem z d90 i kiedyś z d50.