Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 45

Wątek: trudny wybór

  1. #1

    Domyślnie trudny wybór

    witam wszystkich od 5 lat jestem amatorsko fotografem ale zmieniam system z canona na nikona i nie mam żadnej wiedzy na temat sprzetu nikona ale biorę pod uwage 2 puszki D2X uzywane lub D200 co doradzicie .dodam że mile widziane tez jakieś info jakie szkło do tych puszek bedzie sie najlepiej nadawac do fotografii ślubnej.z góry dziękuje za odpowiedzi.pozdrawiam

  2. #2

    Domyślnie

    A można wiedzieć czego używałeś w Canonie i dlaczego zmieniasz system nie mając o nim pojęcia?
    Twoje pytania są bardzo ogólnikowe.
    Poczytaj najpierw to forum. Dowiesz się dużo o sprzęcie - aparatach, obiektywach, lampach itd.
    i wtedy załóż wątek z jakimś konkretnym pytaniem.
    Wątków ślubnych też już jest tu sporo.
    D700, D300 + MB-D10, N 14-24/2.8, N 35/2, N 50/1.4g, N 70-200/2.8 vrI N SB-900, S EF-500 DG SUPER, Mf 055xprob + 804rc2, Lowepro SR D550 AW

  3. #3
    Gaduła Awatar matys
    Dołączył
    09 2010
    Miasto
    szczecin / chesterfield
    Posty
    1 256

    Domyślnie

    No właśnie - pytanie zadane bez własnego wysiłku...
    .

  4. #4

    Domyślnie

    O_o
    Chcesz zmienić "stajnię" i nie masz żadnej wiedzy na temat tej, do której chcesz się przenieść?!?! To ja zapytam po co i dlaczego?
    stef ma rację - napisz co masz, co ci przeszkadza (zakładam, że tak jest bo chcesz zmienić system) i wtedy będzie można coś napisać.
    Z5; N17-28; Vil85; N80-200; Lampy; Statywy; Torby; Plecaki itd.itp

  5. #5

    Domyślnie

    jestem z canonem od 4 lat i nie jestem zadowolony z efektów obojetnie jakiego szkła używam zawsze jest delikatne mydło używałem 450D i 30D juz sprzedałem cały zestaw i na 100% wejdę w nikona wiec zrozumcie po czesci to też ochota na zmiane od tak

  6. #6

    Domyślnie

    No tak, tyle że ja znam wielu fotografów używających tych puszek z gorszymi i lepszymi szkłami i robią piękne zdjęcia.