Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
  1. #1

    Domyślnie zewnętrzna lampa?

    Witam!
    Na wstępie zaznaczę, ze jestem totalnym laikiem, jeżeli chodzi o fotografię . Jakiś czas temu kupiłam Nikona d 40 a kilka tygodni pózniej przez przypadek go upuściłam..Musiałam wymienić obiektyw, lampa również przestała działać. W serwisie chcieli ode mnie tyle samo, ile jest wart mój aparat, więc postanowiłam poszukać alternatywy. I moje pytanko: czy zewnętrzna lampa będzie działać, jeżeli moja lampa nie działa? Dodam jeszcze, że lampa się otwiera, ale nie błyska. Z góry dziękuję za odpowiedz
    pozdrawiam

  2. #2

    Domyślnie

    jedyny sposób to podłączenie i sprawdzenie choć może to grozić uszkodzeniem podłączanej do stopki lampy

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cheyenne Zobacz posta
    jedyny sposób to podłączenie i sprawdzenie choć może to grozić uszkodzeniem podłączanej do stopki lampy
    Dziękuję. A czy muszę zmieniać coś w ustawieniach aparatu?

  4. #4

    Domyślnie

    Może Twojej lampie dolega tylko coś takiego jeśli tak to łatwo można to naprawić jak widać

    http://polishnikonservice.com/pl/ogo...d40-video.html

  5. #5

    Domyślnie

    Bardzo dziękuję! Myślę, ze mojej lampie może dolegać to, co zostało pokazane na filmiku, tylko muszę zakupić śrubokręt, aby się o tym przekonać
    pozdrawiam

  6. #6
    Oszczędny w słowach Awatar abiele
    Dołączył
    12 2008
    Miasto
    Nowy Dwór Mazowiecki
    Posty
    99

    Domyślnie

    życzę powodzenia!
    D90, N55-300VR, N18-105VR, N35/1,8, sb-600

  7. #7

    Domyślnie

    Za chwilę będzie post, przez przypadek rozkręciłam mój aparat
    N. D810, D5100, N. 18-70 f3.5-4.5G, 24-70 f2.8, 50 f1.8G, 105 Micro
    SB-800, SB-900. Sy. 500mm f6.3,

  8. #8

    Domyślnie

    W moim D70 nie działa lampa. Też otwiera się i nie strzela. Zewnętrzna działa.

  9. #9

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez elarco Zobacz posta