Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 40
  1. #1

    Domyślnie Nikoś za 1500 zł

    Witam, szukam pomocy w wyborze lustrzanki do ceny 1500pln. Oczywiście może być i używana a nawet to wskazane by osiągnąć lepszy sprzęt.
    Od razu zaznaczę ze robię przesiadkę z D40 gdyż sprzedałem go za 200 zł więcej jak kupiłem wiec nie zastanawiałem się ani chwili :P, no ale przejdźmy dalej.

    Jako iż jestem amatorem i chce zacząć od właśnie takowego sprzętu wymienię do czego mi aparat powinien służyć.
    Zależy mi na niekoniecznie wielkim zoomie, chociaż z drugiej strony bolało mnie 18-55 ale nie można mieć wszystkiego. Obiektyw zmienię w niedalekiej przyszłości(pół roku +).
    Chciałbym fotografować naturę(flora fauna, ciuteczkę makro kwiatka) jak i architekturę <- priorytet. (planuje skupić się tez na portretach, ale to zobaczymy jak z kupnem szkła będzie za jakiś czas)

    koszt 1500pln

    Chciałbym body z kitowcem jakimś a później dokupić jakiś obiektyw jak już napisałem.

    Typy z lektur forumowych to:
    D3000
    ... i tutaj już moje własne tylko kierowane ceną chyba :P
    D60

    A w nikona celuje bo wszystko jednak 'cacy' od wyboru szkiełek do systemu po chwyt i wygląd.
    Z góry dziękuje za pomoc.

  2. #2

    Domyślnie

    jak już miałeś d40, to dla mnie jasna sprawa używane d80,
    d60,d3000 to tylko odświeżana d40-tka
    Ostatnio edytowane przez Antonioo ; 28-02-2010 o 19:18

  3. #3

    Domyślnie

    Jakoś dziwnie wg mnie zrobiłeś. Zamiana na D60 czy też D3000 da Tobie nic albo niewiele. Jeśli używka to również proponowałbym D80, najlepiej jakiś zestaw z 18 - 70. A potem można sobie dokupywać szkła wedle uznania.

    Tą architekturę to u nas w Gdyni fotografujesz? Pytam, bo też mnie to trochę interesuje.

  4. #4

    Domyślnie

    Też oczy zatrzymywałem na takowym ale cena taka nieprzystępna. Ciężko się zmieścić w moim budżecie.