Close

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 55
  1. #1

    Domyślnie Sesja zdjęciowa - pomieszczenia, proszę o pomoc w wycenie

    Witam.

    Mam do zrobienia sesję zdjęciową w pomieszczeniach, a konkretnie tych właśnie pomieszczeń. Bar, restauracja, pokoje (wewnątrz hotelu). Mam na to około 2-3 dni. Nigdy nie robiłem zdjęć za pieniądze i kompletnie jestem zielony w tym. Proszę o pomoc w wycenieniu sesji. Czy w takich przypadkach należy liczyć za zdjęcie + obróbkę, czy za poświęcony czas - ustawianie lamp i kombinowanie. Czy może jedno i drugie. Jeśli podałem za mało szczegółów potrzebnych do wyceny to dajcie cynk co jeszcze podać. Aha i czy będzie potrzebna umowa, jeśli tak to mniej więcej jaka. Zdjęcia będą potrzebne do strony www o hotelu.

    Liczę na waszą pomoc bo jak nie waszą to kogo!?
    All we are saying is give peace a chance...

  2. #2

    Domyślnie

    Proszę was, pilna sprawa
    All we are saying is give peace a chance...

  3. #3

    Domyślnie

    uuuuu, jak sam nie wiesz ile warta jest Twoja praca to nikt Ci gotowca nie napisze raczej
    Podobnych zapytac bylo tu cale mnostwo - poszukaj i zobacz co z nich wyniklo.
    I'm a photographer, I make people immortal. What's Your superpower?

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    01 2010
    Miasto
    Północny Atlantyk
    Posty
    745

    Domyślnie

    Wycena powinna uwzględniać stopień wyszkolenia fotografa.
    Powinna też uwzględniać to, jak bardzo druga strona potrzebuje zdjęć.

    Ale bezwzględnie istotny jest stopień perfekcji.

    Ja bym wycenił to tak: Koszty dojazdy/przyjazdu (jeżeli autem, to wg. zasady 3xkoszt paliwa)
    Ilość zdjęć nie powinna znacząco wpływać na koszt.
    Koszt ewentualnej obróbki zdjęć
    czas: 100-200 zł/h
    w sumie sesja powinna kosztować między 300-1000 zł

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez magicduh Zobacz posta