Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14
  1. #1

    Domyślnie Nikon SB-600 czy Sigma EF-500 DG Super i-TTL

    Mam zamiar kupić w stanach lampę max $200. Na forum wyczytałem że Sigma EF-500 jest porównywalna z SB-800. Zaznaczę że jestem amatorem i do tej pory nigdy nie pracowałem z lampą zewnętrzną, a strasznie mnie denerwują przepalenia z lampy wbudowanej w mojego D70. Byłem juz zdecydowany na SB-600 gdyby nie to ze przeczytałem o tej sigmie na forum. Co wybrać ? http://www.amazon.com/Sigma-EF-500-S...&s=electronics czy http://www.amazon.com/Nikon-SB-600-S...&s=electronics
    Pewnie i tak nie wykorzystam możliwości żadnej z nich ale jak kosztują mniej więcej tyle samo to chyba lepiej wybrać lepsza.

    Poza tym mam pytanie na boku. Czytałem kiedyś że zamiast oryginalnego pilota można stosować do D70 piloty uniwersalne. Czy ktoś używa takiego ? Jeśli tak to jaki dokładnie.
    Ostatnio edytowane przez majo44 ; 24-10-2006 o 17:20
    Usunięto komercyjną stopkę - regulamin forum!

  2. #2

    Domyślnie

    - co do pilota mam takie uniwersalnego kupinego za 20 zł i bez problemu działa z D70, piota mogę sprzedać, bo kupiłem inny na Allegro za 55 zł
    - co do lampy Sigma EF 500 Super to dokładny zamiennik SB-800, troche tylko trudniejszy w obsłudze w trybach Commander Mode, ale działa bez problemu z D70
    pozdrawiam Piotr


  3. #3

    Domyślnie

    Ale którą byś wybrał, która lepsza? Jestem jak mówiłem amatorem wiec pewnie nigdy nie wykorzystam w pełni mozliwości tych lamp, choć moc Sigmy chyba będzie dla mnie ważnym atutem ?
    Usunięto komercyjną stopkę - regulamin forum!

  4. #4

    Domyślnie