Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25
  1. #1
    GarfiGROM
    Gość

    Domyślnie Jaki monitor lepszy Eizo S1921, Nec 2070NX czy NEC 2170NX

    Witam,

    Możecie mi pomóc w podjęciu decyzji gdyż mój znajomy chciałby kupić monitor do obróbki fotografii/grafiki. Osobiście używam Eizo, jednak tych modeli nie znam.

    Propozycje 3 modeli:

    1) Eizo S1921
    http://www.allegro.pl/item777727790_..._gw_24m_c.html

    2) NEC 2070NX
    http://www.allegro.pl/item786783655_...x1200_wrc.html

    3) NEC 2170NX
    http://www.allegro.pl/item792669350_...1200_igla.html

  2. #2

    Domyślnie

    nie znam się , ale w tej cenie nic dobrego się nie kupi ....

  3. #3

    Domyślnie

    Tego NECa u tego sprzedawcy kupił mój kumpel, monitor w idealnym stanie był, mało śmigany, a jakość obrazka po porządnej regulacji wprost bajka, oczywiście jak dla mnie. Z samym zakupem i dostawą też nie było problemów wszystko na czas i dobrze zapakowane.
    Ostatnio edytowane przez robin102 ; 24-10-2009 o 21:37
    Kręcąc zomem tak się napinam, że w ogóle nie puszczam bąków. Bąki wędrują do głowy i tak powstają posrane pomysły na kadry

  4. #4

    Domyślnie

    Kupowałem s1921 u sprzedawcy z linka, trochę drożej, monitor miał mniej wyświecone. Ręczę za firmę - mój egzemplarz nie wyglądał jak monitor używany przez dwa lata (tyle ma). Jak dla mnie monitorek świetny, po przesiadce z leciwego crtka jestem pozytywnie zaskoczony.

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Przemek Paśnik Zobacz posta
    Ręczę za firmę
    Pracuje Pan w niej, albo jest właścicielem? Bo jeśli nie, to radzę nie wychylać się z takimi opiniami. Widziałem ten sprzęt. Zdecydowanie, dla własnego bezpieczeństwa zalecam oglądanie przed zakupem. To wszak monitory złomowane, firma śmieciarska nie cacka się z nimi, i dopiero w rękach polskiego sprzedawcy stają się mało używanymi w idealnym stanie.