Close

Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    11 2008
    Miasto
    Tu i tam...
    Posty
    230

    Question Zdjęcia a umowy itd

    Jako że wiele osób wypowiada sie tu na forum i zachęca do pytania innych bardziej doswiadczonych użytkowników chciałbym się zwrócić do Was z sprawą umów i tematów ich pośrednich... doświdczeń w tej kwestii jak i zwykłych rad na przyszłosć...

    Poproszono mnie ostatnio o wykonanie "sesji ślubnej" a przy tym również o umowę na wykonanie tej usługi... nie dziwi mnie to bo na tytułową "gębe" można duzo zrobić a jeszcze wiecej narobić sobie kłopotu... Jako ze jestem nowy w tej dziedzinie fotografii to naprędce temat obszedłem i dałem troche czasu głownie sobie na ogarniecie sytuacji jak i PM na przemyslenie oczekiwań by mieli się czym zająć nie zawracajac potem niepotrzebnie głowe.

    Niestety nie mam doświadczenia z umowami stad pytanie do Państwa... czy możecie udostepnic mi jakies wzory umów związane z wykonaniem sesji slubnej, czy wogle jakiej kolwiek sesji, abym mógł spojzec na temat z kilku stron, zobaczyć na co zwrócic uwagę i jak zajmują sie tym aspektem inni i zrobic/napisać włąsną umowe? (moze byc na PW lub maila)

    Mile widziane byłby również uwagi i doswiadczenia związane z kwestiami umów, rodzaje, kiedy jakie stosować, co jesli sie nie ma firmy a wykonuje sie nazwijmy to sesje z umową w tle, jak sie ma do tego podatek i inne aspekty okalające temat...

    dodam ze poki co mam status studenta dziennego... niestetety ostatni rok

    z góry dziękuje za wszelka pomoc

  2. #2

    Domyślnie

    Temat poruszany dość często nawet bardzo już na forum, wystarczy poszukać, najpewniej znajdziesz tu, na razie inaczej nie mogę pomóc, może po pracy jak będę przy swoim kompie to podlinkuję swoją umowę lub podaj maila na PW.

  3. #3
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    11 2008
    Miasto
    Tu i tam...
    Posty
    230

    Domyślnie