Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Domyślnie Problem z kolorami zdjęcia

    Dostałem do wstawienia na www zdjęcie (http://www.polegli.tgcp.pl/foto/1467_5.jpg), które utraciło kolory. Zarzut jest taki, że ja te kolory pozmieniałem. Obróbka z mojej strony polegała głównie na automatycznym równoważeniu poziomów (Corel PhotoPaint) i zmianie rozmiaru. Nie pamiętam jak wyglądało zdjęcie w oryginale. Czy równoważenie poziomów w Corelu może zmienić kolory tak, że w różnych przeglądarkach różnie są widziane?
    Dlaczego zdjęcie zachowuje się różnie w różnych przeglądarkach?
    ACDSee widzi zdjęcie jak jest na stronie (przeniebieszczone niebo, niebieska flaga), Infran View podobnie. Word (po wklejeniu zdjęcia w dokument) podobno daje barwy naturalne, choć mój akurat niebo zrobił pomarańczowe a Word 2007 wyświetlił zdjęcie jak na stronie bez zmian.
    O co chodzi z tym zdjęciem? Czy jakiekolwiek ustawienia serwera (nie wiem, nie znam się albo zgłupiałem całkiem) mogą spowodować złe wyświetlanie kolorów? Zarzuca mi się, że zdjęcia były "dobre" a zmieniły się same.
    SB-800

  2. #2

    Domyślnie

    Przy zapisie JPGa odznacz zapisywanie profili barwnych -- bedzie dobrze.
    Ostatnio edytowane przez stig ; 15-09-2009 o 09:59
    D3s, D3, D800 | 14-24, 24-70, 70-200 VR2, S 35/1.4, N 50/1.4D, S 85/1.4, T 90Di, PC28 | SB910, SU800, PIXEL KING | Man 055 ProB + 410 | LowePro 650, Tamrac exp 8x
    www.SALDAT.pl

  3. #3

    Domyślnie

    Masz na myśli "Osadź profil ICC" (w Corelu)? Domyślnie zawsze mam wyłączone. Chyba, że autor coś sknocił przy zapisywaniu fotek.
    SB-800

  4. #4

    Domyślnie

    profil trzeba osadzić, ale też pamiętaj że nie wszystkie programy i przeglądarki z niego skorzystają. Pod windozą ani IE ani Firefox nie robią tego.

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez makalu777 Zobacz posta