Dokładnie. Smurf to typowy Polak (niestety) czyli narzekający pesymista i niedowiarek. Pewnie, po co wypisywać kłamstwa jak i tak nic nie dadzą (w sensie korzyści). Ja wierzę, bo jak firma porządna to i obsługa i serwis na poziomie.
Szukaj
Dokładnie. Smurf to typowy Polak (niestety) czyli narzekający pesymista i niedowiarek. Pewnie, po co wypisywać kłamstwa jak i tak nic nie dadzą (w sensie korzyści). Ja wierzę, bo jak firma porządna to i obsługa i serwis na poziomie.
a ja i tak bym nie wolała by mi mój s3 padł - wolę go niż s5 ....
Oczywiście należy ślepo wierzyć, że serwis wymienia ponad pięcioletni aparat fotograficzny na nowy, dodatkowo nie żądając nawet dowodu zakupu, co więcej aparat przyjmuje do naprawy odpłatnej serwis niemieckli, wymienia zaś serwis angielski ??? i to wszystko jak napisalem dotyczy aparatu ponad piecioletniego, do tego wszystko w tempie iście ekspresowym.
PO PROSTU BAJKA.
Pozdrawiam:
Andrzej
Opowiadasz bzdury i mówię to z całą odpowiedzialnością. Są rynki trochę inaczej działające. I mam na to swoje przykłady, ale nie widzę kompletnie żadnego powodu aby się z tobą nimi dzielić. Twoje marudzenie jest upierdliwe.
Edit:
Aby było łatwiej zrozumieć. Z pozycji swojej wyimaginowanej wielkości oraz mądrości zarzucasz komuś kłamstwo - ciekawe kto ci dał ku temu prawo?
Żeby nie zakładać nowego wątku zapytam tutaj. Czy jest sens zamienić D40 na S2 Pro? Pytam bo mam możliwość kupienia tanio nowego (czyt. nie używanego) Fuji.
Jeszcze sie zastanawiasz???
Bierz, trzaskaj zdjęcia ile wlezie, prędzej czy później padnie Ci matryca i bedziesz miał nowiuśkie S5pro.
Pozdrawiam:
Andrzej
Skontaktuj się z nami