Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Oszczędny w słowach Awatar Kąś
    Dołączył
    05 2009
    Miasto
    Lublin/Londyn
    Posty
    44

    Domyślnie debiut - autoportret

    Witam!
    Na wstępie zaznaczam, że w temacie fotografii jestem amatorem, a jeśli chodzi o portrety, to dopiero raczkuję. Niestety z braku cierpliwego modela muszę w tej roli slużyć sobie sam, co wraz z brakiem sensownego sprzętu powoduje, że każda zmiana ekspozycji w aparacie/ustawienia oświetlenia, to kolejne ustawienie się do zdjęcia i czekanie 10 sekund na wyzwolenie samowyzwalacza :P. na zdjęciu zależalo mi na podkreśleniu mojej cechy charakterystycznej - zapuszczanej od dobrych 2 lat bródki . Z efektu nie jestem do końca zadowolony, ale samemu ciężko wychwycić wlasne blędy, dlatego czekam na opinie co do kadrowania/obróbki/oświetlenia/etc.
    A oto fotka:


  2. #2
    Oszczędny w słowach Awatar Kąś
    Dołączył
    05 2009
    Miasto
    Lublin/Londyn
    Posty
    44

    Domyślnie

    Nikt nic? No ej no

  3. #3

    Domyślnie

    Trochę dziwne ułożenie głowy i mógłbyś postarać się z obróbką - za szaro.
    Nikon D80 + Nikkor 50 mm/1,8 + marzenia o kolejnych szkiełkach

  4. #4

    Domyślnie

    zdjęcia nie będę komentował ale podpowiem co do sprzętu na allegro można za niecałe 15 zł kupić piloty do nikonów bardzo pomaga w autoportretach sam decydujesz kiedy zrobić zdjęcie no i działa autofokus wiec nie trzeba ustawiać ostrości na bliżej nie znanym punkcie

  5. #5

    Domyślnie

    Słabo jak dla mnie, kadr, światło, pogniecione podświetlone tło, obróbka... Temat nie jest prosty, ale to jeszcze nie to. Na pocieszenie dodam, że broda cały czas rośnie, więc efekty kolejnych prac mają szansę być też coraz lepsze...

  6. #6

    Domyślnie

    Dziwne to ciecie glowy od gory. Jakis taki kat nijaki powstal miedzy czolem a krawedziami zdjecia, co wg mnie sprawia wrazenie calkowitej przypadkowosci. I ciemno jak dla mnie. Glowa od ucha w tyl ginie w czelusciach ciemnych.