Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Domyślnie Prośba o ocenę

    Cześć!

    Obiecałem komuś ze swojej rodziny (jako prezent) zdjęcie mojego synka. Chciałbym się doradzić, czy zamieszczony portret Wam się podoba. Czy nie razi trochę sztucznością i czy cięcie na górze nie jest zbyt odważne? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

    p.s. lewe oko wyszło minimalnie nieostro, ale to efekt zmniejszenia. W oryginale jest brzytwa


    Pzdr. Paweł
    D300s, S50-150/2.8 HSM II, 50/1.4G, 35/1.8G, SB600 i FF/BF

  2. #2

    Domyślnie

    Jak zwykle zatrzymuje się przy Twoim zdjęciu.
    Czy się nadaje na pamiątke dla rodziny? Myślę, że tak.
    Cięcie... nie znam się za dobrze na tym, ale w moim odczuciu jest dobrze, musieliby się tu inni wypowiedzieć fachowo. Ja się tak tylko zastanawiam patrzac na to zdjecie czy bym nie wykadrował nieco szerzej, by dodac minimalnie więcej dołu i lewej, a prawa i górę dodac tak, by jednak głowa była cała... Ale to takie tylko rozmyślanie, czy nie byłoby lepiej, bo tak naprawde obecne cięcia mnie osobiście pasują, a całe zdjęcie jak większośc zdjęć, jakie robisz swemu synkowi, podobają mi się przede wszytskim ze względu na naturalność. Wiele osób na tym forum zamieszcza zdjęcia dopieszczone, wygładzone, wypieszczone na maksa, wręcz taki dzicięcy glamour robią, co nie do końca mi pasi.
    To zdjęcie mnie nienaturalnością nie razi i moim zdaniem może zostać jako zdjęcie np. dla babci nad kominek.

    ...ale jestem zwykłym amatorem i wyrażam tylko swe laickie odczucia....

    Pozdrawiam
    Rzeczywiście tak jak księżyc ludzie znają mnie tylko z jednej jesiennej strony...
    D700 + N 24-70/2,8 + N 35/1,8 + N 50/1,4 + N 85/1,8
    D750 + N 24-120/4,0 + N 70-300 VR
    Z6II + N24-70/4,0 + SB-910 + FastPack 200 + Slik Pro 340DX

  3. #3

    Domyślnie

    świetny model......mz jak najbardziej...