Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28
  1. #1
    Oszczędny w słowach Awatar pukas
    Dołączył
    09 2008
    Miasto
    Małopolska
    Posty
    233

    Question obiektyw z bagnetem Nikon N/AI

    Zastanawiam sie czy system AF będzie działał z obiektywem Nikon N/AI w D80 - o pomiarze światła wiem ze nie ale czy śrubokręt jest w tym samym miejscu ?
    od razu mowie ze nie miałem w ręka nigdy takiego obiektywu - jestem kompletnym laikiem w tych sprawach ale mam nadzieje ze pytanie nie należny do gatunku tych głupich ...
    Ostatnio edytowane przez pukas ; 04-03-2009 o 10:40
    nie trzeba wzywać doktora

  2. #2
    Oszczędny w słowach Awatar pukas
    Dołączył
    09 2008
    Miasto
    Małopolska
    Posty
    233

    Domyślnie

    czy wogole moge podpiac takie szkło do D80 ??? dokladnie to jest Tokina 28mm f2.8 N/AI
    nie trzeba wzywać doktora

  3. #3
    Rozmowny Awatar Karl Johansson
    Dołączył
    11 2005
    Miasto
    Kraków/czasem Gdańsk, ale na razie nie
    Posty
    717

    Domyślnie

    non-Ai NIE ma AF. W ogóle.
    A z tego co wiem, to możesz sobie uszkodzić bagnet.
    D300
    Nikkor 24 2.8D, Nikkor 50 1.4G, SB-900

  4. #4
    Oszczędny w słowach Awatar pukas
    Dołączył
    09 2008
    Miasto
    Małopolska
    Posty
    233

    Domyślnie

    oo no nie ciekawie - pod D70 działa bez zarzutu .... wiec myślałem ze D80 tez pociągnie
    nie trzeba wzywać doktora

  5. #5
    Oszczędny w słowach Awatar pukas
    Dołączył
    09 2008
    Miasto
    Małopolska
    Posty
    233

    Domyślnie

    własciwie to nie jestem pewien czy to non-AI czy nikon AI - rozne sa wersje tego szkła (canon, minolta, nikon)
    pod linkiem zdjecie bagnetu

    http://www.auctiva.com/hostedimages/...0,0,0&format=0
    nie trzeba wzywać doktora

  6. #6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pukas Zobacz posta