Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Domyślnie Wybór pierwszej lustrzanki.

    Witam wszystkich użytkowników.

    Zainteresowałem się kupnem lustrzanki cyfrowej, budżet którym będę dysponował będzie w granicach 2500-2600 zł. Zastanawiam się nad kupieniem Samej puszki i dokupieniem obiektywu, dostosowanego do fotografii natury, mam tu na myśli krajobrazy i zwierzęta, zdjęcia nocne jak i dzienne. Zastanawiam się nad kupnem D80 + jakis obiektyw tylko zastanawiam się czy po kupieniu Lustrzanki z ta kwota starczy na dokupienie jakiegoś obiektywu który zdałby role w takich sytuacjach jak napisałem, zastanawiałem się również nad D60 a za to droższy obiektyw wówczas.

    Co polecacie? Napiszcie od razu jaki obiektyw w tej cenie można by dostać do tych lustrzanek gdyż na obiektywach jestem zielony.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

  2. #2

    Domyślnie

    Przy ograniczonym budzecie...

    D80 jest znacznie wygodniejszy i szybszy w uzyciu, a i wizjer nie do pogardzenia.
    D60 pozwoli ci na lepsze szklo na starcie.

    Jesli bedziesz mogl w niedlugim czasie dozbierac na optyke, bierz D80.
    seek & destroy
    Tyle masz talentu, ile zdolasz go udzwignac...

  3. #3

    Domyślnie

    Do nauki kupiłbym używane D70/D70s/D50 z małym przebiegiem za ok. 700zł
    Za pozostałą kwotę kupiłbym dobre szkło (może zabrzmiało lakonicznie ale chodzi mi o to żeby kupić lepsze szkło i tańsze body).
    Jest jeszcze 1 argument D80 i inne nowsze body zjadą mocno z ceny.
    Nie kupowałbym D40/D40x ze względu na brak napędu do obiektywów.
    Nie do zajechania D70, jakiś KIT, RAW i DxO11
    Lumix GH5, 12mm Leica Summilux 1.4, 200-800mm Leica, Zhiyun Crane 3-Axis

    Miałem i sprzedałem D700, 24-70N/2.8, 50mm 1.8, SB-800, tę małą lampę Nikona, SB-400

  4. #4

    Domyślnie