Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42

Wątek: prosze o rade

  1. #1

    Domyślnie prosze o rade

    Witam wszystkich!
    jestem amatorką, która ostatnio usilnie rozgląda sie za nowym aparatem.. nie mialam wczesniej do czynienia z lustrzankami, więc ta bedzie moją pierwsza.. chcialabym jednak abyscie doradzili mi, co wybrać...
    chcialabym móc wykorzystywać ją wszędzie, zmieniając ewentualnie tylko szkła.. móc wziąć aparat na górska wyprawe czy też np na mecz siatkówki.. zalezalo by mi równiez na przystępnej cenie, gdyż jak wspominałam, to dopiero poczatek mojej przygody z lustrzanką i potrzebuje takiego sprzętu, na którym mogłabym sie czegoś nauczyć..
    na początku myslalam o D40, ale slyszalam o nim dośc duzo niekorzystnych opini.. może wybrać D60, co o tym sądzicie? jakiego Wy dokonalibyście wyboru w takiej sytuacji?
    z góry dzięki za odpowiedź
    Ostatnio edytowane przez ekonet ; 10-09-2008 o 19:29 Powód: orto.

  2. #2

    Domyślnie

    A jakie to niekorzystne opinie słyszałaś na temat D40?
    www.michalbilko.pl - fotografia tatrzańska

  3. #3

    Domyślnie

    szczerze powiedziawszy byłam na d40 nawet dosyć mocno nastawiona, po czym pewne osoby powiedzialy mi ze wogole nie warto kupować tego aparatu gdyz zdjęcia wychodza kiepskie i w ogóle kompletnie nie jest wart swojej ceny.. troche mnie to zbiło z tropu dlatego prosze o rade Was tutaj zgromadzonych..
    Ostatnio edytowane przez ekonet ; 10-09-2008 o 19:29 Powód: orto.

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez fotoMichal Zobacz posta
    A jakie to niekorzystne opinie słyszałaś na temat D40?

    Niekorzystne opinie to pewnie to głównie to , że nie ma silnika AF
    Miałem D40 - świetny sprzęt na początek, mały, lekki, niesamowicie szybki, z dobrym wizjerem, robiący świetne JPG-i.
    Prawda jest taka, że gdybym nie miał okazji kupić D80 za śmieszną cenę (2600 z obiektywem 16-85VR) to bym został przy D40