Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
  1. #1

    Domyślnie problem z lampą w Nikonie D50

    Czesc wszystkim, jestem tu nowy i pozdrawiam wszystkich
    Niecaly tydzien temu kupilem Nikona D50. No i wlasnie wczoraj, po pierwszej akcji przestala dzialac wbudowana lampa blyskowa. Jako ze jestem jeszcze zielony to nie wiem czy wynika to z mojej ignorancji czy naprawde sie zepsula Aparat byl kupiony nowy wiec troche dziwne zeby tak szybko. Objawy sa takie: Ani na Auto, ani na manualnym, ani na zadnym innym lampa nie blyska. Tzn sama sie otwiera wtedy kiedy trzeba ale niestety nie dziala. resetowalem oczywiscie aparat do standardowych ustawien i pokretlem ustawialem zeby byla aktywna i nic. Troche mnie przeraza fakt ze po nie calym tygodniu bede musial go oddawac na gwaracje. Jezeli ktos mial podobny problem to bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje za wszelkie odpwiedzi. Pozdrawiam serdecznie.

  2. #2

    Domyślnie

    jezeli sie otwiera sama... i nie blyska, to raczej niestety padla lec czym predzej do serwisu, moze przed swietami sie uda im to zrobic... pewnie jakis duperel, cos nie styka...
    D80 + MB-D80 | T [17-50, 28-75] F2.8 | N 70-200 F2.8 | SB-600i800 | DigiMate III... i inne pierdółki

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pooley
    jezeli sie otwiera sama... i nie blyska, to raczej niestety padla lec czym predzej do serwisu, moze przed swietami sie uda im to zrobic... pewnie jakis duperel, cos nie styka...
    Nie do serwisu tylko do sklepu i niech dają nowy.
    D70s | N50/1.4D | T17-50/2.8 | N70-300G | Coolpix 5400 | SB-600

  4. #4

    Domyślnie

    pooley, przy szybkości działania serwisu NP, to chyba przed Świętami Wielkanocnymi

    Wozik, niestety sklep nie ma obowiązku wymiany na nowy z powodu drobnej wady ("niezgodności z umową")
    pozdrawiam
    naher

  5. #5

    Domyślnie