Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14
  1. #1

    Domyślnie Kupno 7200 z obiektywami

    Hej, witam wszystkich, forum czytam od dłuższego czasu, ale dopiero teraz założyłem konto.
    Chciałbym wykorzystać obecną promocję chargeback i szukam rad.
    Do tej pory myślałem, że dla początkującego takiego jak ja najlepszym zestawem na początek byłby D5300 i kit 18-105. Patrząc jednak na jakość zdjęć w internecie - nie byłbym zadowolony.
    Niepisaną regułą jest to, że prędzej czy później do zestawu dołączy stałoogniskowy obiektyw 35 lub/i 50.
    Zatem myślałem o zestawie D7200 z obiektywem 50 (oba produkty na chargeback)? Rzecz jasna - brakować będzie jakiegoś zooma, a jako, że za swoje potrzeby uznałbym, że potrzebuję większych ogniskowych niż mniejszych - przychodzi, też na chargebacku 70-300.
    Razem dałbym za to około (3700+900+950) - (860+215+430) = 4045zł. Myślicie, że to dobra cena? Co prawda jestem początkujący ale nie zielony i chcę jedynie uniknąć kupowania rzeczy, które z czasem i tak uznam za zbyt słabe. Warto?

  2. #2

    Domyślnie

    Sam obrazek jeśli chodzi o jakość nie różni się az na tyle abyś z D5300 nie był zadowolony a z D7200 już tak. Róznice głowne między tymi body to ergonomia i fukcje, a nie obrazek. Chyba że chodzi Ci o jakośc z obiektywu 18-105 chociaż ten jak na kita jest całkiem niezły. Jeśli zatem obrazek z D5300 + 18-105 Cię rozczarowuje jakościowo (nie mówię o GO) to z D7200 nawet z tanią stałką nie rzuci Cie na kolana również. Poza GO nie zobaczysz zapewne róznicy w detalu i jakości. Co takiego w obrazu z d5300 i tego obiektywu nie zadawala Cię ? napisz może o coś innego Ci chodzi. Sam wolałbym D7200 ale nie dlatego że ma duzo lepszy obrazek a z innych powodów, dlatego wyjasnij co było na zdjęciach z D5300 nieakceptowalnego.
    Ostatnio edytowane przez Miodek2 ; 18-07-2018 o 11:35

  3. #3
    ksh
    Gość

    Domyślnie