Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26
  1. #1

    Domyślnie NIKON D7200 vs Sony A58

    Witam serdecznie,
    Jestem od kilku dni posiadaczem zestawu Nikon D7200 z Sigma DC 17-50 EX HSM, wcześniej parę lat używałem Sony A58 z kitowym obiektywem. Wziąłem statyw założyłem jeden i drugi aparat porobiłem parę zdjęć na podobnym parametrach tutaj zdjęcia https://we.tl/VYT9o01uor …. i spodziewałem się kolosalnej różnicy jakości zdjęć, a tu moje amatorskie oko nie widzi żadnej różnicy O_O. Moje pytanie brzmi czy rzeczywiście nie widać różnicy, czy ja jej porostu nie znam się? A jeżeli nie widać różnicy, to po co wydałem prawie 5000 zł na nowy aparat? Czy może w innych sytuacjach jestem wstanie zobaczyć tą różnicę w jakości zdjęć i stwierdzić to był udany zakup. Bo pierwsza myśl spakować nowy sprzęt do pudełek i oddać do sklepu.

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez scibas Zobacz posta
    A jeżeli nie widać różnicy, to po co wydałem prawie 5000 zł na nowy aparat?
    Co jak co, ale na to musisz sobie sam odpowiedzieć...

    Ps. zdjęcia się pobierają

  3. #3

    Domyślnie

    Obejrzałem i zapytam tak skromnie- na jakie różnice liczyłeś decydując się na zmianę?

  4. #4

    Domyślnie

    Nie wiem dlaczego, ale nie mogę otworzyć tych plików z Nikona, poza tym mają jakby wyczyszczonego EXIFa.
    Zamiast testować na statywie, proponuję zawiesić obydwa na szyję i ruszyć w miasto lub nawet w domowym zaciszu zrobić kilka zdjęć z reki w świetle zastanym, bez lampy. Np ustawić w obydwu ISO na 3200 (w D7200 można automatyczny zakres np 400-3200 z czasem migawki nie krótszym niż 1/100), ustawić w tryb A i porobić kilka zdjęć na na "największej dziurze"
    I wtedy porównać.

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez moozgy Zobacz posta
    Nie wiem dlaczego, ale nie mogę otworzyć tych plików z Nikona, poza tym mają jakby wyczyszczonego EXIFa.