Close

Strona 1 z 272 1231151101 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 2916

Wątek: Co wybrać?

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    macikw
    Gość

    Domyślnie Co wybrać?

    Witam,
    Mam pytanie.
    Jestem amatorem, który do tej pory używał cyfrówek a chciałby przestawic sie na lepszy wymiar robienia zdjeć.
    Jestem myśliwym i chciałbym aparat wykorzystywać zarówno do zdjęć rodzinnych, jak i do fotorafowania zwierzyny, ptaków, zachodów słońca czyli szerokopojętej przyrody.
    Mam do wydania ok 5 tys. zł.
    Wiem, że nie jest to suma zbyt duża, ale chciałbym poznac wasze opinie jak sprzet kupic, żeby optymalnie wykorzystać go do w/w celów.
    Zaznaczam zenie bede wykorzystywał aparatu w niekorzystnych warunkach pogodowych.
    Jaki aparat wybrać? Jakie obiektywy? Czy lepiej jest kupic np D50 i lepsze obiektywy? Czy raczej zainwestować w Lepszy aparat? Niektóre funkce Dxx nie są mi przecież potrzebne, a lepszy obiektyw pozwolina ciekasze ujecia zwierzyny z ambony. Chodzi mi o obiektyw, który dobrze funkcjonowałby na odległościach min 50 m. Nie wiem czy moje wymagania nie są zbyt duże przy tej cenie podpowiedzcie coś
    Bede wdzięczny za porady. jestem amatorem, wiec bardzo prosze o prosty język
    Pozdrawiam
    M.

  2. #2
    Rozmowny Awatar langus
    Dołączył
    04 2007
    Miasto
    OPOLSKIE/Kędzierzyn-Koźle
    Posty
    431

    Domyślnie

    Witam
    w przedziale ciapy jaką posiadasz na sprzęt najbardziej widzi mi się
    puszeczka D70s z super zoomem 18-200VR taki uniwersalnu zoom spacerowy
    w miarę dobry jakościowo lecz niezbyt jasny
    drugą opcją jest
    D70s i KIT 18-70 lub Tamronik 17-50- (super obiektywik i jasny 2. oraz Nikkor 70-300 VR
    z drugim zestawem jesteś uzbrojony niemal na każdą okazję
    od imienin u cioci Krysi poprzez portrecik córeczki do ptaszków które nawet lornetką z ambony mogą być ciężko widoczne