Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1

    Domyślnie Wakacje, wycieczki piesze - wybór obiektywów

    Cześć.
    Nie jestem specjalistą od fotografii ale dużo podróżuję i potrzebuję mieć dobry i niezawodny sprzęt do pracy w praktycznie każdych warunkach (czyli plener, muzeum).
    Obecnie posiadam NIKON D7200 + SIGMA 17-50 2,8 i zastanawiam się nad obiektywami:
    NIKON AF-P 70-300
    SIGMA 18-200
    NIKON 18-200

    Oczywiście najlepsza była by SIGMA 18-200 bo nie trzeba było by zmieniać obiektywów a na takich wyprawach czasu na zdjęcie jest niewiele (nieraz 3-4 sekundy).

    W poprzednich latach miałem NIKON D5100 + NIKON 18-105 VR i jedyna wada jaka była to zdjęcia nocne słabej jakości (prześwietlone od wbudowanej lampy, rozmazane lub niewłaściwa barwa kolorów). Pozatym zdjęcia były dla mnie akceptowalne.

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Emul2001 Zobacz posta
    Oczywiście najlepsza była by SIGMA 18-200 bo nie trzeba było by zmieniać obiektywów
    Owszem, w kwestii "niezmieniania" byłaby "najlepsza". Ale w kwestii jakości obrazu byłaby bardzo słaba biorąc pod uwagę jej cenę.

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Emul2001 Zobacz posta
    Cześć.
    Nie jestem specjalistą od fotografii ale dużo podróżuję i potrzebuję mieć dobry i niezawodny sprzęt do pracy w praktycznie każdych warunkach
    To brzmi bardzo poważnie. Myślę, że powinieneś być przygotowany na równie poważne kwoty.

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Emul2001 Zobacz posta
    W poprzednich latach miałem NIKON D5100 + NIKON 18-105 VR i jedyna wada jaka była to zdjęcia nocne słabej jakości (prześwietlone od wbudowanej lampy, rozmazane lub niewłaściwa barwa kolorów).
    Ale to nie wina ani aparatu ani obiektywu.
    Ta Sigma 17-50 2,8 jest dobra, teraz pytanie brzmi czy brakuje zakresu w górę (wtedy coś z 70-300), w dół (np 10-20) czy też dać sobie siana i wykorzystać to co się ma a dokupić np. przyzwoity statyw

  5. #5