Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35
  1. #1

    Domyślnie Niezadowolenie z kitowego obiektywu

    Witam. To mój pierwszy post na forum. Jestem dość początkującym fotografem i tydzień temu po przeanalizowaniu kilku ostatnich tematów na forum wybrałem jako swój aparat Nikona D5300 wraz z kitowym obiektowym 18-105. Po kilku dniach dosyć czasochłonnej zabawy zaczęła mi doskwierać słaba jasność obiektywu i bardzo słaby efekt makro.
    Z okazji tego, że jeszczę mogę zwrócić swój sprzęt chciałbym się dowiedzieć od was czy znajdę zamiennie na ten obiektyw do tego body jakąś stalkę 1.8 (lub inną) w cenie z body do 3000 zł? Czy może odrazu wybrać inny model? Pasjonuje się robieniem zdjęć bokeh (postacie ludzi z rozmytym tłem),portretów oraz makro elementów krajobrazu z tłem. Nieraz może mi służyć do zdjęc krajobrazów i nocnej fotografii. Rzadko używam zooma, ponieważ moje ciało służy mi za to ?
    Czy jest sens oddawania sprzętu i wymiany na coś bardziej odpowiedniego?
    Jakie straty będa wiązać sie jeszcze z wymianą na stalkę w stosunku do tego obiektywu? Opłaca się bawić w oddawanie?
    ? Liczę na bardzo wyczerpujące odpowiedzi, ponieważ nie stać mnie narazie na więcej, a swój wcześniejszy aparat straciłem. Pozdrawiam ?
    Ostatnio edytowane przez marek_puk20 ; 19-11-2017 o 06:51

  2. #2

    Domyślnie

    Kup używany N50 f/1.8. N18-105 zostaw,zobaczysz,że jeszcze go docenisz. Izacznij zbierać pieniądze,pinieważ kiedy zechcesz się każdą z opisanych dziedzin fotograficznych zajmować poważniej,zaczniesz wydawać kolejne złotówki
    Ostatnio edytowane przez dannywrocek ; 19-11-2017 o 09:55
    Lubię robić zdjęcia Na razie pstrykam

  3. #3

    Domyślnie