Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Gwarancja D750

  1. #1

    Domyślnie Gwarancja D750

    Cześć,

    Kupiłam aparat w sklepie internetowym pasazfoto.pl. Sklep miał dobre opinie. W opisie produktu było napisane - 2 lata gwarancji, niestety nie otrzymałam karty gwarancyjnej a jedynie paragon. Na opakowaniu jest napisane D750 BK HK, obawiam się ze to azjatycka dystrybucja. Czy będę mogła ten aparat reklamować w Nikon Polska na podstawie paragonu? Serwis Nikona i sklep jeszcze nie udzielili mi odpowiedzi na to pytanie.

  2. #2

    Domyślnie

    Wygląda jakby faktycznie był to sprzęt z Hong Kongu. Polska instrukcja jest? U mnie w przypadku D500 nie było osobnej karty gwarancyjnej. Sprawdź czy na ostatniej stronie instrukcji jest karta gwarancyjna z naklejka o polskiej dystrybucji. Jeśli brak polskiej gwarancji w Twoim przypadku to zwróć aparat i szukaj nowego sprzętu w innym sprawdzonym sklepie.

    Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
    D500+MB-D17 (newell) | Σ150-600S | Σ17-50/2.8 | Induro GIT304+Benro GH-2 | Lowepro Whistler BP 450 AW | Vortex Razor HD II 27-60x85 | Genesis A3+Manfrotto MVH500AH | Vortex Viper HD 10x42

  3. #3

    Domyślnie

    zadna porada nie przyda się ...wykopaliska
    Ostatnio edytowane przez Zen ; 12-10-2017 o 22:47

  4. #4

    Domyślnie

    Dostałam odpowiedź ze sklepu że na podstawie paragonu mam dwa lata gwarancji. Polską instrukcję dostałam w PDF, papierowa po angielsku bez gwarancji na ostatniej stronie.

  5. #5
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    To jest sprzęt z dystrybucji azjatyckiej i gwarancje masz od sprzedawcy.

  6. #6

    Domyślnie

    Właśnie oddałem 750 tkę do serwisu w Warszawie i żądano ode mnie karty gwarancyjnej, więc oddanie bezpośrednio do serwisu raczej wykluczone, dzisiaj u nich będę po odbiór to się mogę spytać
    Edyta: a gwarancja jest w formie takiej karki naklejki z numerem seryjnym

  7. #7

    Domyślnie

    Dzwoniłam do serwisu Nikona. Nie serwisują sprzętu z dystrybucji azjatyckiej. Mówią że skoro sprzedawca daje mi 2 lata gwarancji to w przypadku awarii odsyłam im sprzęt i mają naprawić a gdzie to zrobią to już nie moje zmartwienie. Tylko się tak zastanawiam czy oni go wtedy nie odsyłają do Hong Kongu np. na pół roku

  8. #8

    Domyślnie

    Raczej nie, ale nie jest to wykluczone. Ja bym na Twoim miejscu skorzystał z możliwości zwrotu w ciągu 14 dni. Cena jaką zapłaciłaś za aparat nie jest w żaden sposób konkurencyjna w stosunku do naszej polskiej dystrybucji, a szansa na wystąpienie problemów z realizacją gwarancji, czasem jej realizacji a także ewentualnymi darmowymi akcjami serwisowymi znacznie większa. Chyba, że te 400 zł, które zaoszczędziłaś wynagrodzą Ci czas i nerwy
    Ostatnio edytowane przez Piechu ; 13-10-2017 o 13:13
    D500+MB-D17 (newell) | Σ150-600S | Σ17-50/2.8 | Induro GIT304+Benro GH-2 | Lowepro Whistler BP 450 AW | Vortex Razor HD II 27-60x85 | Genesis A3+Manfrotto MVH500AH | Vortex Viper HD 10x42

  9. #9

    Domyślnie

    Popieram Piecha, jak masz jeszcze taką możliwość to zwracaj. A swoją drogą świństwem jest sprzedaż sprzętu bez wyraźnego zaznaczenia, że nie pochodzi z polskiej sieci dystrybucji...

  10. #10

    Domyślnie

    D750 HK to body z Hong Kongu, 2 lata nie gwarancji a rękojmi i stąd paragon + brak karty gwarancyjnej, instrukcja pl w pdf, itd. Proponuję sprawdzić przebieg aparatu, bo jeszcze się okaże, że wcale nie był nówką-sztuką...

    pozdr,
    kris

Podobne wątki

  1. Gwarancja
    By SpiritNova in forum Fotografia - tematy ogólne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-09-2009, 19:34

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •