Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Domyślnie Mikrofon do nagrywania live

    Cześć,

    Niedawno zacząłem moją przygodę z fotografią poprzez zakup Nikona D3300.
    Jako iż jestem muzykiem chciałbym przy okazji używać aparatu do nagrywania koncertów - w tym celu będzie mi potrzebny mikrofon.

    W związku z tym proszę o jakieś polecenia mikrofonu nadającego się do tego celu. Mój budżet kończy się przy ok. 300 zł, choć za tańsze opcje nie obrażę.
    I tak - zdaję sobie sprawę że za tę cenę nie uzyskam wysokiej jakości dźwięku, ale nie mam zamiaru używać mikrofonu do profesjonalnej rejestracji dźwięku, przeciętna jakość będzie okej.

    Popularnym wyborem który od razu mi się nasunął wydaje się być Rode VideoMic Go.
    Test audio: https://www.youtube.com/embed/HcBX2wcMclc

    Jakość nagrania jest tutaj dla mnie zadowalająca.

    Będę wdzięczny za polecenia, opinie.

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Peace ; 04-09-2017 o 09:42

  2. #2

    Domyślnie

    Nic lepszego w tej cenie nie znajdziesz raczej, omijał bym wszelakie mikrofony Boya itp w tej kat. cenowej
    Nikon D7200 + Sigma 18-35 ART + Nikkor 50mm F1.8D
    Strona domowa

  3. #3

    Domyślnie

    Do N polecić można dopiero VideoMic Pro który ma wzmocnienie, potrzebne do zredukowania szumów wewnętrznych, ~500zł z drugiej ręki, są wersje mono/stereo, czyli bardziej i mniej kierunkowo. Wpisz frazę zbliżoną do "jaki mikrofon nikoniarze". Chociaż tu lepszy może być zewnętrzny rejestrator (seria Zoom H, za najniższe zmieścisz się w budżecie).

  4. #4

    Domyślnie

    Z tanioszek jest jeszcze sE Electronics ProMic Lazer. W przeciwieństwie do innych tanioszek jest nieźle wykonany (z aluminium) i całkiem nieźle brzmi. Dla mnie (choć ja nie jestem wymagający i chyba nigdy nie używałem do nagrywania muzyki), ale też jest sporo testów na youtubku i ludzie generalnie chwalą. Kubiłem na iboodzie za jakieś śmieszne pieniążki, ale nawet teraz idzie go normalnie kupić za ok 250 PLNów.