Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
  1. #1

    Domyślnie Obiektyw do D7100

    Witam, jestem nowy w fotografii. Ostatnio sporo o tym czytałem i zostałem szczęśliwym posiadaczem D7100 z kitowym 18-105. I mam do was pytanie czy dokupić od razu inny obiektyw i statyw a może coś jeszcze czy na razie się wstrzymać i uczyć się na tym obiektywie 18-105? Dodam, że mam zamiar fotografować psy i inne obiekty w ruchu, ludzi, imprezy okolicznościowe itd.

  2. #2

    Domyślnie

    Mając takie wątpliwości lepiej się wstrzymaj. Fundusze można przeznaczyć na książki i wyjazdy.

  3. #3

    Domyślnie

    Poczytaj, ucz się bo może okazać się że do tego co robisz wystarczy. Ja zmieniłem na sigmę 17-50 ale z nikorem 18-105 chodziłem dosyć długo z d50 a potem z d7100. 18-105 w pomieszczeniach za ciemny ale z lampą dawał radę.

    Wysłane z
    "Jeżeli fotografujący całkowicie polega na automatycznym pomiarze, jego życie stanie się niekończącym się poszukiwaniem aparatu, który zrobi wszystko sam" van Niekerk

  4. #4

    Domyślnie

    Czyli lepiej zainwestować teraz w statyw i jakąś lepszą lampę tak?

  5. #5

    Domyślnie

    Teraz warto zainwestować w naukę.
    D500+MB-D17 (newell) | Σ150-600S | Σ17-50/2.8 | Induro GIT304+Benro GH-2 | Lowepro Whistler BP 450 AW | Vortex Razor HD II 27-60x85 | Genesis A3+Manfrotto MVH500AH | Vortex Viper HD 10x42

  6. #6
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Statyw do ruchliwych piesków i okolicznościowych imprez to raczej nie, statyw zawsze się przydaje ale musisz wiedzieć do czego, tylko nie kupuj jakiś za 200zł bo będziesz żałował.
    Szybko przekonasz się że w kiepskich warunkach oświetleniowych jakość nie jest satysfakcjonująca, więc sugeruje zakup lampy błyskowej, a do szybkich piesków obiektyw jest dość wolny ale... zrób na początek parę setek zdjęć i zobaczysz wtedy co trzeba kupić.

  7. #7

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wito130 Zobacz posta